افتتاح نمایشگاه تراکنش با پیام رئیس‌جمهوری

همایش و نمایشگاه تراکنش با پیام رئیس‌جمهور و سخنرانی دکتر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دکتر سیف رئیس کل بانک مرکزی امروز افتتاح می‌شود.

عصر بانک؛  به گزارش دبیرخانه همایش و نمایشگاه تراکنش (ITE)، مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ساعت 9 صبح امروز در مجتمع نمایشگاهی شهر تهران برگزار می‌شود. در این مراسم پس از قرائت پیام رئیس‌جمهوری، دکتر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و دکتر سیف رئیس کل بانک مرکزی، سخنرانی خواهند داشت.

 

این گزارش حاکی است در مراسم افتتاحیه این رویداد، سفرا و مقامات برخی از کشورها به همراه مدیران عالی نظام بانکی، بیمه و بازار مالی در کنار مدیران شرکت‌های فناوری اطلاعات حضور خواهند داشت؛ بنابر این گزارش، نمایشگاه ITE در حوزه فناوری اطلاعات صنایع مالی و صنعت کارت و پرداخت در فضای پس از تصویب برجام و با هدف ایجاد تعاملات بین‌المللی در این حوزه‌ها برگزار می‌شود تا خلأ وجود یک نمایشگاه تخصصی بین‌المللی در این حوزه را در کشور پر کند.

 

این نمایشگاه طی روزهای 4 تا 6 آبان در مجتمع نمایشگاهی شهر تهران (محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری) واقع در بوستان گفت‌وگو با حضور بانک‌ها و شرکت‌های فناوری اطلاعات داخلی و خارجی برگزار می‌شود و در کنار نمایشگاه سه همایش تخصصی در زمینه نوآوری در صنعت بانکداری، کارت و پرداخت و نظام بانکی در دوران پساتحریم برگزار می‌شود. به گزارش دبیرخانه رویداد، بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است و برای بازدید دانشجویان دانشکده‌های مرتبط سرویس حمل و نقل از دانشگاه‌ها به محل نمایشگاه برقرار خواهد بود. علاقه‌مندان برای اطلاع از جزئیات و برنامه‌های رویداد و سخنرانان همایش‌ها و کارگاه‌ها می‌توانند به وب‌سایت این نمایشگاه به آدرس www.itefaba.com مراجعه کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.