همه چیز درباره نشریه بنکر

ســایت بنکر (THE BANKER) مربوط به نشریه بنکر، یک نشــریه مالی بین المللی به زبان انگلیسی است که متعلق به نشریه مالی تایمز می باشد.

عصر بانک؛ نشریه بنکر از زمان تاسیس، خود را به یاری ویژگیهای نشریه  از قبیل مصاحبه های تخصصی و رویدادهای متفاوت، وقف امور مالی بین المللی نموده است.

 

نشریه بنکر به عنوان مهمترین منبع امور بانکی و مالی در سرتاســر جهان شناخته می شود. این نشریه در 180 کشور توزیع شده و یکی از مراجع کلیدی  اطلاعاتی و تحلیلی برای صنعت بانک داری اســت.

 

نشریه ی یاد شده، دارای گزارش هایی در زمینه بازارهای مالی جهانی،مدیریت وجوه نقد و خدمات اوراق بهادار، مقررات و سیاست ها، تامین مالی کالاها، زیرساخت ها و تامین مالی پروژه محور، تجارت الکترونیک و فن آوری، اتاق پایاپای و تسویه وجوه و مسایل مرتبط با مدیری نظارت و راهبری میباشد.

 

خوانندگان اصلی نشریه بنکر، بانک ها، موسسات مالی، شرکت های چند منظوره، بانک های مرکزی و وزارت خانه ها در سراســر جهان هستند. می توان گفت که 60 درصد از خوانندگان نشریه را مدیران عامل، رؤسای شرکت ها، و مدیران ارشــد مالی و خزانه داران ســازمان ها تشکیل می دهند.

 

تمرکز اصلی نشریه بر بینش ها و تفسیرهای مالی، پروفایل های بانک ها در سطح بین الملل، مصاحبه با بانک ها و سایر اشــکال مالی در دنیاست. یکی از مطالب بسیار مهم و سودمند تشریح شده در نشریه بنکر، اعلام سالیانه 1000 بانک برتر در سطح جهان در هر سال بر اساس یافته های پایگاه داده ی نشریه است.

 

به کمک این دسته بندی، رهبران مالی در سطح جهان در صنعت بانک داری بر اســاس کشور با در نظر گرفتن دستاوردهای آنها، شناسایی می شوند. در این نشریه، بانک ها بر اساس فاکتورهایی همانند سرمایه پایه، دارایی ها، نرخ کفایت سرمایه، رشد واقعی سود و بازگشت سرمایه ارزیابی میگردد.

علاقه مندان که تمایل دارند از مطالب این سایت بهره ببرند می توانند با مراجعه به سایتWWW.the banker.com به صورت مشروح از آن استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.