رکن اصلی بیمهگری چیست؟
عصر بانک؛مجید صفدری با بیان آنکه اعتقاد عملی بانک ملت بر مدیریت امور مشتریان نشاندهنده جایگاه این بانک است، اظهار کرد: یکی از کارآمدترین پرسنل در شعب بانکی کشور نزد بانک ملت هستند و چنین امری نشان از مشتری مداری و مشتری نوازی در این بانک دارد. بنابراین برندینگ بیمه «ما» نیز باید بتواند با رعایت چنین شاخصههایی به جایگاه رفیع بانک ملت دست یابد. وی همچنین با تاکید بر ایجاد و توسعه بخش مدیریت ارتباط با مشتریان اضافه کرد: بانک ملت زیرساختهای بسیار خوبی برای بیمه «ما» فراهم کرده است که باید بتوانیم از آنها به خوبی بهره بگیریم. با ایجاد آموزشهای کاربردی، شرایط لازم و کافی برای عملیات بیمهگری و با برنامهریزی از ظرفیتهای بانک به خوبی بهره خواهیم برد و سهم خود را از بازار بیمه افزایش خواهیم داد. صفدری گفت: عملیات بیمهگری در دنیای امروز دارای چهار حوزه منابع انسانی و پشتیبانی، فناوری اطلاعات و آمار، مالی و سرمایهگذاری و نیز فنی و بازاریابی است. شرکت بیمه «ما» در هر چهار حوزه برنامه عملیاتی جدی دارد و به اعتقاد ما بازاریابی و فروش با مذاکره نقطه آغاز خود را شروع میکند و نقطه انتهای آن افزایش سهم از بازار است. همچنین در بحث منابع انسانی، اعتقاد مدیریت مجموعه بر این است که نیروی انسانی سرمایه اصلی سازمان هستند و پرسنل این شرکت به خوبی گواه این امر هستند. مدیرعامل بیمه «ما» در ادامه با تاکید بر اینکه در بازاریابی بحث وفاداری مشتری از اهمیت ویژهای برخوردار است، گفت: وقتی توانستیم وفاداری را در مشتری ایجاد کنیم، دیگر نیازی به ارائه نرخ پایینتر نداریم. اگر بتوانیم حقوق مشتری را رعایت کنیم و هزینههای انرژی، زمانی و روانی او را کاهش دهیم در ایجاد این وفاداری موفق شدهایم. همچنین باید دانست که در تبلیغات و برندینگ، هیچ فعالیتی اثربخشتر از تبلیغات چهره به چهره نیست؛ بنابراین با ایجاد ارزش آفرینی و وفاداری در مشتریان میتوانیم به برند بیمه «ما» اعتبار بخشیم و نام بیمه «ما» اعتباری همچون بانک ملت یابد.