مشتریان ولی نعمتان ما هستند
عصر بانک؛به گزارش روابطعمومی بانک صادرات ایران، مدیرعامل این بانک در بازدید از شعب استان اصفهان ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان بر رعایت حقوق مشتریان، افزایش رضایتمندی آنان و ارتقاء سطح خدمات الکترونیکی تأکید و افزود: در دنیای کنونی کسب و کارها بر اساس مشتریمداری و رضایتمندی مشتریان بوده که این مهم از ابتدای تأسیس بانک صادرات ایران در اولویت برنامه ها بوده و از بدو تأسیس شعار حق با مشتری است را انتخاب و همواره بر اجرای برنامههایی که دارای ارزشهای مشتریمدارانه است تأکید شده است.
وی افزود: کلیدیترین عامل در کسب رضایت و وفادارسازی مشتریان ارایه خدمات مناسب است که در این زمینه تلاش خواهد شد تا خدمات و محصولاتی متناسب با نیاز و انتظارات مشتریان تعریف و ارایه گردد.
للهگانی با بیان مزایای بانکداری الکترونیک خاطرنشان ساخت: هدف ما در این زمینه این است تا با ارتقای امکانات سختافزاری و نرمافزاری سطح کیفی خدمات الکترونیکی خود را ارتقا و به استانداردهای جهانی برسانیم به گونهای که خدمات بانک در هر زمان و مکانی برای مشتریان قابل دسترس باشد.
وی تصریح کرد: ارتقا سطح خدمات و افزایش رضایت مندی مشتریان و ارباب رجوع از جمله اهدافی است که به صورت جدی دنبال می شود در این زمینه این بانک برنامه افتتاح و راه اندازی ٥٠٠ واحد سوپر مارکت مالی را در دستور کار قرار داده است.که این واحدها آمادگی دارند تا علاوه بر خدمات بانکی و خدمات مالی نظیر خدمات بیمه ای، صرافی، کارگزاری و … را به متقاضیان ارایه نمایند.
مدیرعامل در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به چالشهای پیشروی تولید گفت: امروزه یکی از چالشهای پیشروی تولید رکود حاکم بر اقتصاد کلان و نبود سرمایه در گردش در بخش های مولد است که در این رابطه این بانک تدابیر و تمهیداتی اندیشیده و آمادگی دارد تا در قالب بسته اعتباری نسبت به تأمین منابع مورد نیاز بخش های تولیدی اقدام نماید.
وی افزود: راه خروج از رکود و ایجاد رونق اقتصادی در حمایت از تولید و تولیدگران واقعی است که این امر میتواند در کنار افزایش اشتغال زمینه رشد اقتصاد و رونق اقتصادی را فراهم سازد.