از فرصت پساتحریم برای روزآمد کردن بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی استفاده می کنیم
عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر شهیدزاده در بازدید از این نمایشگاه گفت: بانک کشاورزی به عنوان نخستین بانکی که به سیستم corebanking مجهز شد وهمواره در بانکداری الکترونیک پیشرو بوده است ، در نظر دارد در آینده نزدیک ارتباط آنلاین کل مشتریان و شعب را محقق کند تا ارائه کلیه خدمات به شیوه آنلاین صورت پذیرد.
وی در خصوص رویکرد آتی این بانک در بازار فناوری اظهار داشت: در دوران پساتحریم بانک کشاورزی تلاش می کند تا کلیه تکنولوژی های روز دنیا در صنعت بانکداری را که تاکنون به دلیل شرایط تحریم امکان دسترسی به آن ها میسر نبود ، رصد کرده و برای خدمت رسانی بهتر از آن ها استفاده کند.
شهید زاده افزود: نمایشگاه ، محل ارتباط خبرگان ، طراحان صنعت و صاحبان دانش است و در این فضا نیازسنجی از مشتریان منجر به ساخت فناوری های کاربردی می شود.
وی همچنین در باره شرکت گسترش فناوری های نوین کشاورز که مسئول تامین خدمات الکترونیکی بانک کشاورزی است گفت: امیدواریم این شرکت به عنوان شرکت مادر در توسعه بانکداری الکترونیکی ، به زودی به عنوان خدمات دهنده برتر در بازار بانکداری الکترونیک مطرح شود.