بحران مالی تازه ای در مشهد/ مردم مقابل موسسه تازه مجوز گرفته تجمع کردند

برخی از سپرده گذاران موسسه آرمان در مقابل یکی از شعب این موسسه در مشهد تجمع کرده اند و خواستار تعیین تکلیف سپرده های خود هستند.

عصر بانک؛امروز باز هم برخی از مردم مشهد در اعتراض به عدم روشن شدن تکلیف سپرده های خود در خیابان تجمع کردند، این بار البته نه در مقابل موسساتی مانند پدیده شاندیز یا میزان، بلکه در مقابل یک موسسه مجوز گرفته به نام آرمان.

 

موسسه ای که قبلا به نامهای مختلف فعال بود و حالا توانسته به نام آرمان از بانک مرکزی جواز فعالیت دریافت کند.

خبرنگار سرویس مشکلات مردم از مشهد گزارش می دهد برخی از سرمایه گذاران موسسه مالی و اعتباری آرمان امروز در مقابل یکی از شعب این موسسه در خیابان سجاد این شهر حضور یافتند. 

آنها می گویند منتظر هستند تا کسی تکلیف سپرده های بلوکه شده آنان در این موسسه را روشن کند. هنوز مدیران این موسسه در مقابل این سئوال سپرده گذاران، پاسخی نداده اند.

گفتنی است در روزهای اخیر، مالباختگان سایر شرکتها و موسسات اعتباری مانند پدیده شاندیز و موسسه میزان در خیابانهای مشهد و مقابل نهادهای قانونی از جمله استانداری تجمعاتی را ترتیب داده بودند. سخنگوی قوه قضاییه درباره این مالباختگان به خبرآنلاین اعلام کرده بود دادستانی به دنبال حفظ حقوق این اشخاص است و شورای عالی امنیت ملی و شورای تامین استان خراسان رضوی نیز به همین منظور کارگروه های ویژه ای را تشکیل داده اند.

 

 

/خبرآنلاین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.