استقبال هموطنان از خدمات نوین بانک صادرات ایران
عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، مشتریان این بانک در مرداد ماه سال ٩٤ به طور میانگین روزانه حدود ٢٣ میلیون و ٢٦٢هزار تراکنش از طریق سیستم سپهر و در مجموع٧٢١ میلیون و ١٤٤هزار تراکنش موفق مالی انجام داده اند. این میزان بیانگر رشد٢٠ درصدی تعداد کل تراکنش ها نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال گذشته است و حاکی از استقبال مشتریان از خدمات این بانک می باشد .
براساس این گزارش بانک صادرات ایران در راستای همسویی با بانکداری نوین، جلب رضایت و تامین رفاه و آسایش مشتریان و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه هموطنان از سال ٧٩ نسبت به نصب و راه اندازی سیستم پردازش هوشمند رایانه ای (سپهر) درشعب خود اقدام و ارتقاء و به روز رسانی سخت افزاری و نرم افزاری مستمر و افزایش قابلیت های جدید آنرا در دستور کار قرار داده است. با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت و امنیت بالای سیستم سپهر، استقبال مردم از این سیستم زیاد بوده به طوری که تا پایان مرداد ماه سال جاری بیش از 44میلیون حساب الکترونیکی توسط هموطنان درشعب این بانک افتتاح شده است.
گفتنی است این بانک با ٤٤١ هزار مشتری اینترنتی با میانگین حدود١٢میلیون تراکنش در ماه، صدور بیش از ٤٧ میلیون انواع کارتهای الکترونیک و با ٢٦٠٠ شعبه شعبه داخلی و ٢١ شعبه خارجی به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور نقش بسزایی در ترویج بانکداری نوین دارد.