طرح خدمت بانک ملی چیست؟ (+ جزئیات طرح )

طرح خدمت طرحی است که در آن مشتریان بانکهای عضو طرح می توانند از شعب هر کدام از این بانکها درخصوص وصول چک های جاری و واریز وجوه به حساب ها به صورت Online اقدام نمایند.

عصر بانک؛ این طرح از مهرماه سال 1387 اولین بار عملیاتی گردید و در حال حاضر طرح مزبور فی مابین بانک ملی با  بانک تات  و بانک توسعه صادرات در حال اجرا می باشد.

 

در این طرح که با هدف ارائه خدمات آسان، سریع و صحیح به فعالان اقتصادی ایجاد گردیده وباعث حرکت سریع و چالاک سیستم بانکی می گردد مشتریان می توانند چک بانکهای یادشده را در کلیه شعب بانک ملی و یا بالعکس نقد نمایند.

شایان ذکر است واریز وجه و پرداخت چک از حساب های مشتریان در این طرح صرفاً براساس شماره شبا (شناسه بانکی) امکان پذیر می باشد.

 

سقف پرداخت ها:

بر اساس دستورالعمل های صادره برای واحدها از سوی بانک ملی ، سقف پرداخت چک فی مابین بانک ملی با بانک  توسعه صادرات  و بانک صنعت و معدن   مبلغ 000ر000ر500ریال و سقف پرداخت چک فی مابین بانک ملی و بانک تات  مبلغ 000ر000ر100ریال می باشد.

 

سقف واریز وجه به حساب ها فی مابین بانک ملی با بانک های یادشده به مبلغ 100 میلیون ریال می باشد.

کارمزد خدمت:

  کارمزد پرداخت چک فی مابین بانک ملی و بانک های  توسعه صادرات ، بانک صنعت و معدن و تات مبلغ 000ر5 ریال می باشد که از آورنده چک دریافت می گردد و در خصوص واریز وجه به حسابهای بانکهای یادشده ، هیچگونه کارمزدی از مشتریان دریافت نمی گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.