خدمات بانک تجارت را مشتری محور می کنیم

عضو هیات مدیره بانک تجارت گفت : بانک تجارت ذیل یک برنامه راهبردی هفت محوری ، مدل کسب و کار خود را در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان متحول می کند .

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، علیرضا اکبری روز دهم شهریورماه در گفتگویی با اشاره به برنامه های این بانک برای ایجاد تحول در فرآیندهای خدمت رسانی به مشتریان گفت : بانک تجارت به عنوان یکی از پنج بانک بزرگ تجاری کشور اقدام به تدوین یک برنامه راهبردی کسب و کار شامل هفت محور اصلی تدوین کرده است که توفیق در اجرای آن می‌تواند بسیاری از نیازهای بانک را مرتفع و اهداف کوتاه مدت و بلندمدت مان را محقق سازد . وی افزود : این برنامه موضوعات بسیار مهمی چون تجهیز منابع با کیفیت ، سودآوری شعب ، توسعه خدمات ارزی و حضور قدرتمندتر در عرصه بانکداری بین الملل ، ورود به حوزه های نوین کسب و کار و …. را در بر می گیرد .

 

وی با اشاره به اینکه تحولات سالهای اخیر بازار پول ، بانکهای کشور را ناگزیر از ایجاد تحولات اساسی در مدل کسب و کار ساخته است یادآور شد : بانک تجارت نیز متناسب با این تحولات برنامه های مهمی را ذیل هفت محور راهبردی کسب و کار خود در دستور کار قرار داده که از آن جمله می توان به پیشبرد برنامه ایجاد یک سامانه بانکداری جامع ، توسعه زیرساخت های IT ، برنامه کارآمدسازی شبکه شعب با توجه به ماموریتهای جدید بانک و طراحی و پیاده سازی نظام برنامه ریزی برمبنای بودجه اشاره کرد . وی افزود : در این راستا افزایش بهره وری حوزه مالی و تربیت و پرورش نیروی انسانی متناسب با اهداف جدید بانک یک الزام اساسی است .

 

عضو هیات مدیره بانک در ادامه به برنامه های این بانک برای تقویت زیرساخت های فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت : در کنار برنامه های فوری که برای رفع هرگونه مشکل و نارسایی در ارائه خدمات الکترونیک موجود بانک و توسعه ابزارهای ارائه این خدمات در دستور کار داریم ، تحکیم و توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات در بانک بویژه استقرار سامانه بانکداری جامع متمرکز (CoreBanking) بسیار جدی در دستور کار قرار گرفته و انشاالله قرارداد اجرای آن تا پایان شهریورماه اجرایی می شود . وی افزود : همزمان با آغاز روند استقرار این سامانه در بانک ، تغییر معماری حوزه فناوری اطلاعات و نوسازی بانکهای اطلاعاتی نیز پیش خواهد رفت تا در میان مدت شاهد تحقق یک تحول بنیادین در حوزه IT  بانک باشیم .

 

اکبری در پایان به برنامه های بانک تجارت جهت پیشبرد سیاستهای اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت : سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ گردیده می تواند و باید مصدر یک برنامه راهبردی و نظام مند برای بنگاه های مالی کشور باشد و شبکه بانکی هم می تواند در راستای این سیاستها ، چابک تر و موثر از گذشته در خلق ارزش افزوده اقتصادی و اجتماعی در کشور گام بردارد . وی افزود : رویکرد بانک تجارت نیز حمایت از واحدهای صنعتی مولد و دارای مزیت رقابتی در سراسر کشور است و برای ما بسیار مهم است که بتوانیم منابع بانکها که در واقع همان سپرده های مردم است را به بهترین شکل و با بیشترین بازده به تولیدکنندگان واقعی برسانیم تا به سهم خود در مسیری گام برداریم.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.