جزییات نخستین همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری 25 مرداد 1394
عصر بانک؛ دبیرخانه همایش از فرهیختگان، اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان این عرصه دعوت می نماید تا دستاوردها و تجارب و به ویژه نوآوری های خود را ارایه داده و بستر گسترش و تبادلات علمی را در این عرصه بیش از پیش فراهم نمایند.
اهداف برگزاری
– ارایه نکات جدید مورد تأکید در سیاستهای روابط عمومی نظام بانکی
– تلاش در جهت معرفی ابزارها و وسایل کارآمد ترویج محصولات بانکداری
– معرفی گرایشهای فعلی و امکان بالقوۀ توسعۀ بازار توسط روابط عمومی نظام بانکی
ـ تلاش و همفکری در راستای ارتقاء کیفی فعالیت هایروابط عمومی نظام بانکی
ـ ارائه الگویی مطلوب، کارامد و متعادل از روابط عمومی نظام بانکی
– توسعه اعتبار و وجهه نظام بانکی
برنامه های همایش
برنامه های همایش به طور خلاصه عبارت است از:
– برگزاری نخستین همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری
– برگزاری دوره های آموزشی مهارت اجرایی و تخصصی
– برگزاری پانل های تخصصی برای ارتقای سطح تخصصی کارشناسان و متخصصان این حوزه
– تقدیر از پیشکسوتان حوزه روابط عمومی نظام بانکی
محورهای اصلی همایش
مدیریت اطلاع رسانی، توسعه اعتبار و وجهه نظام بانکی
نقش روابط عمومی در فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی
مسوولیت پذیری اجتماعی در صنعت بانکداری
مهارت های توسعه ارتباطات درون سازمانی
ارکان همایش
رییس همایش: سیدغلامرضا کاظمی دینان، رییس انجمن روابط عمومی ایران
رییس شورای عالی سیاستگذاری: ابراهیم صفرلکی، مدیر کل روابط عمومی بانک دی
دبیرکل همایش: هادی کمرئی، مدیرکل روابط عمومی و بازاریابی بانک توسعه تعاون
دبیر کمیته علمی: حسین امامی مدیرکل روابط عمومی بانک توسعه صادرات
اعضاء شورای عالی سیاستگذاری (بر اساس حروف الفبا)
– مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط عمومی
– ابراهیم کاظمپور، مدیر کل روابط عمومی بانک تجارت
– رشید خضری، مدیر کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت
– مهندس امیر صفری، مدیرکل روابط عمومی بانک صادرات
– حمید موفق، مدیرکل روابط عمومی بانک قوامین
– منصور شیخ الاسلامی، مدیر کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد
سخنرانان اصلی کنفرانس (بر اساس حروف الفبا)
– علی اکبر جلالی استاد دانشگاه علم و صنعت ایران
موضوع سخنرانی: صنعت بانکداری و فرصتی به نام فضای مجازی
– سید مسعود همایونفر رئیس انجمن مدیریت منابع انسانی ایران
موضوع سخنرانی: صنعت بانکداری و فرصتی به نام فضای مجازیشفافیت، اعتماد و خوشنامی
– محمود دهقان طزرجانی، متخصص کمپین تبلیغاتی، بازاریابی و فروش
موضوع سخنرانی: کمپین های تبلیغاتی در نظام بانکی
– محمودرضا امینی مدیرمسئول و سردبیر خبرگزاری موج
موضوع سخنرانی: نقش روابط عمومی در فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی
کارگاه های آموزشی
– مسئولیت اجتماعی
مدرس: علیرضا امیدوار
– خبرنویسی اقتصادی و بانکی
مدرس: محسن ایلچی
– کارگاه های آموزشی
– دریافت کاربرگ ثبت نام در همایش