بستهای از جنس خلاقیت
![](https://asrebank.ir/wp-content/uploads/2019/12/333889348855260.jpg)
عصر بانک؛خلاقیت در بستهبندی یعنی جلب توجه و ایجاد انگیزه برای «خرید»، با دیدن این بسته بندی های متفاوت و جذاب حتما به این فکر خواهید افتاد که بخشی از دلایل افزایش فروش، همین بستهبندیهای هیجانانگیز، مفرح و خلاق است. با نگاهی به این بستهبندی، خلاقیت تجسمی خود را پرورش دهید.
شربت اُمگا 3:
بستهبندی 30 تایی این شربتهای خوراکی که سرشار از اُمگا 3 هستند، و مخاطب اصلی آنها کودکانند، کاملا شاد و متفاوت است.
با باز کردن بسته مقوایی، دهان قورباغه روی جعبه باز میشود و گویی برای بلعیدن حشرهای که روی زبان آن نقاشی شده است، خود را آماده میکند.
![](http://www.donya-e-eqtesad.com/upload/iblock/5fc/5fcf217337e900069e50778e1863e8b6.jpg)
دستمال کاغذی میوهای کلینکس
بستهبندی مجدد، یکی از شیوههای فروش برای محصولات فصلی است. فروش دستمال کاغذی در فصل پاییز و زمستان رونق خوبی دارد، اما در ماههای گرم سال نه. کلینکس برای حل این مشکل، جعبههای دستمال کاغذی خود را با طرح میوههای تابستانی مانند هندوانه و لیموترش به بازار عرضه کرد. فروش تابستانی دستمال کاغذی را بهبود بخشید.
![](http://www.donya-e-eqtesad.com/upload/iblock/284/284e2e2fcbdf575179003e5a30c0809f.jpg)
آبمیوه لامپی Gloji
بدون شک محصولی را که دارای بستهبندی جالبی باشد و توجه شما را جلب کند، انتخاب خواهید کرد. درست مانند آبمیوه Gloji که بطری آن شبیه به لامپ طراحی شده است.
![](http://www.donya-e-eqtesad.com/upload/resize_cache/iblock/c0f/500_500_1/c0fe92f309edd3e37eb62e5d7d0052ea.jpg)
قرصهای: NOBILIN
بسیاری از افرادی که از سوءهاضمه رنج میبرند، از خوردن غذاهای سنگین و پرچرب گریزانند.
قرصهای NOBILIN، با بستهبندی متفاوت و منحصربهفرد خود، تلاش کرده است تا مکانیزم اثر خود را در کمک به هضم اینگونه غذاها بهخوبی نشان دهد.
منبع: توسعه مهندسی بازار
/دنیای اقتصاد