آمادگی بانک سینا برای ارائه خدمات بهینه به هموطنان
عصر بانک؛مهندس محمدرضا پیشرو با تاکید بر بالا بودن توانمندی ها و قابلیت های کیفی بانک سینا به ویژه در حوزه بانکداری نوین، گفت: تنوع سبد محصولات از دیگر مزیت های بانک سینا به شمار می رود به طوری که در حال حاضر بیش از 85 نوع خدمت در حوزه بانکداری الکترونیک از سوی این بانک به هموطنان ارائه می شود که این امر نقش عمده ای را در ترویج فرهنگ استفاده از خدمات نوین بانکی و همچنین تسهیل و تسریع در فرایند انجام خدمات بانکی مورد نظر هموطنان و کاهش مراجعات آنها به شعب به همراه داشته است.
وی همچنین با بیان اینکه تلاش های گسترده ای در بانک سینا صورت می گیرد تا رضایت سهامداران و ذی نفعان فراهم گردد، گفت: بر اساس صورت های مالی که به تایید سازمان های ناظر نیز رسیده و قطعی و مصوب شده، سود مورد تعهد بانک تحقق یافته است و با اقداماتی که در زمینه اعطای تسهیلات به بخش های کم ریسک و دارای توجیه اقتصادی مناسب در حال انجام است، دامنه سود عملیاتی این بانک بیش از پیش افزایش خواهد یافت.
وی به کاهش قیمت پول به عنوان یکی از سیاست های اصلی بانک سینا اشاره کرد و گفت: با برنامه ها و سیاست هایی که در راستای اصلاح ترکیب منابع و جذب سپرده های ارزان قیمت و جاری در حال اجراست؛ امیدواریم به زودی شاهد کاهش هزینه تمام شده پول بانک سینا باشیم و از این طریق زمینه تحول در کسب و کار بانک و ایفای نقش موثر در اقتصاد کشور بویژه در بخش تولید و ایجاد اشتغال را فراهم آوریم.
مهندس پیشرو نیروی انسانی و کارکنان صدیق، متعهد و پرتلاش بانک سینا را امتیازی مهم برای بانک و دستیابی به اهداف عنوان کرد و افزود: بانک سینا با اتکا به نیروهای با انگیزه و کارآمد، آماده است تا با اجرای برنامه ها و سیاست های مطلوب، گام های جدی و مهمی را در راستای کسب رضایت هموطنان بردارد.