تعداد کاربران خدمات مدرن بانک سینا چند درصد افزایش داشت؟

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک سینا، بررسی تعداد کاربران خدمات بانکداری مدرن این بانک در اردیبهشت ماه 1394 در مقایسه با فروردین ماه 1390 نشان دهنده رشد 6 برابری آنها است.
بر اساس این گزارش، در راستای تامین رضایت مشتریان و به منظور ارائه خدمات مستمر بانکی به هموطنان، بهره برداری از خدمات نوین در بانک سینا طی سال های اخیر روند رو به گسترشی داشته که استقبال هموطنان و افزایش تعداد کاربران این خدمات نشان از کیفیت مطلوب و ارائه بهینه این خدمات است. این گزارش می افزاید: خدمات شاخص بانک سینا در حوزه بانکداری مدرن شامل فرابانک، همراه بانک، #727* (همبانک و سیناسل)، اینترنت بانک، کارپوشه حقوقی و بسیاری خدمات دیگر است که نقش عمده ای در توسعه و گسترش بانکداری الکترونیک در جامعه و تسهیل و تسریع در انجام خدمات بانکی داشته است.