بهترین بانک‌های دنیا در سال 2014+تصاویر

در ایامی که اقتصاد دنیا بیش از هر زمان دیگری تحت فشارهای شدید پولی و مالی قرار دارد، برخی از بانک‌ها و موسسات مالی عملکرد قابل قبولی داشته‌اند.

عصر بانک؛سال 2014 سال تا به اینجا سال بسیار سخت و پر فراز ونشیبی برای بانک‌ها و مؤسسات مالی در سرتا سر دنیا بوده است.

در این میان بانک‌های اروپایی با مشکلات روز افزون اقتصادی و مالی در منطقه اروپا و کشورهای عضو این اتحادیه بیش از بقیه نقاط دنیا تحت فشار بوده‌اند.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که رکودهای شدید اقتصادی در کشورهای بزرگ اقتصادی اروپا ازیک‌طرف و کاهش تولیدات صنعتی و رکود بازارهای آسیایی به ویژه کشور چین احتمال تکرار بحران اقتصادی اواخر دهه پیش را بیشتر می‌کند.

با این وجود قصد داریم در ادامه مطلب بهترین بانک‌ها و مؤسسات مالی که با وضعیت بد توانسته‌اند بهترین رتبه‌ها را در نقاط مختلف دنیا کسب کنند معرفی کنیم.

بانک مالزی

رتبه اول به بانک مالزی تعلق می‌گیرد. این موسسه مالی به لطف خدمات عالی و سرویس‌های مناسب به مشتریان، قابل اطمینان بودن و اعتبار مناسب جزء بهترین بانک‌های سال 2014 محسوب می‌شود. علاوه بر این بانک مالزی سهم ویژه ای در قدرت دادن و پیشرفت اقتصاد پویای مالزی دارد. یکی از دلایل توسعه و پیشرفت سریع اقتصادی این کشور و تبدیل شدن آن به یکی از قطب‌های جذب سرمایه خارجی در دنیا همین فعالیت‌های بانک مالزی بوده است.

بانک باواریان استیت آلمان

مقام دوم این لیست به یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین بانک‌های کشور آلمان تعلق می‌گیرد. بانک باواریان استیت نقش زیادی در قدرتمند شدن اقتصاد کشور آلمان داشته است. با وجود اینکه این کشور در حال حاضر چندان دوران خوبی را از نظر اقتصادی پشت سر نمی‌گذارد با این حال عملکرد بانک باواریان استیت آلمان همچنان مطلوب گزارش شده است. نرخ سرمایه گذاری ثابت این بانک امسال 0.17 بوده است.

بانک خارجی چین

نرخ سرمایه گذاری ثابت 0.13، بانک خارجی (بین‌المللی) چین شهرت بسیار زیادی در سرویس‌ها و خدمات مناسب به افراد فعال در زمینه سرمایه گزاری به ویژه 9 سرمایه گزاری خارجی دارد و مورد اعتماد بسیاری از سرمایه گزاران خارجی در چین است. این بانک در دهه‌های گذشته کمک‌های زیادی به پیشرفت اقتصادی چین داشته است.

بانک ملی قطر

قطر یکی از کشورهای قدرتمند از نظر اقتصادی در خاورمیانه بوده و بانک ملی قطر نیز یکی از مهم‌ترین مؤسسات مالی و اعتباری این کشور کوچک است که بخش عمده ای از فعالیت‌های اقتصادی قطر را تحت پوشش قرار می‌دهد. این بانک اعتماد بسیاری از قطری‌ها و سرمایه گزاران خارجی را در طی سال‌ها به خود جلب کرده است. در حال حاضر نرخ سرمایه گذاری ثابت این بانک 0.11 است.

بانک دامینیون تورنتو

این بانک کانادایی بدون شک یکی از مهم‌ترین و تأثیر گزار ترین مؤسسات مالی کشور کانادا بوده که می‌توان گفت به طور 100 درصد در رشدو توسعه این کشور نقش بزرگ و بسزایی داشته است. در حال حاضر نرخ سرمایه گذاری ثابت بانک دومینیون تورنتو 0.9 است.

هلدینگ BOC هنگ کنگ

اگر قصد باز کردن حساب بانکی بین المللی در حوزه کشورهای شرق آسیا را داشته باشید و یا حتی بخواهید تنها ارز خود را مبادله کنید هلدینگ BOC هنگ کنگ یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. هلدینگ BOC هنگ کنگ معتبرترین موسسه مالی هنگ کنگ بوده و خدمات ویژه و مناسبی را برای سرمایه گزاران خارجی در نظر می‌گیرد. در حال حاضر نرخ سرمایه گذاری ثابت هلدینگ BOC هنگ کنگ 0.7 است.

بانک نووا اسکاتیا کانادا

بانک نووا اسکاتیا بیشترین تعداد مشتری را در میان مؤسسات مالی و باکی در کشور کانادا داردو علاوه بر این بخش بین‌الملل آن نیز بسیار فعال بوده و مشتریان زیادی دارد. و تنوع زیادی از خدمات و سرویس‌های مطلوب و مناسب را به مشتریان عرضه می‌کند. این بانک توانسته رتبه امن‌ترین بانک آمریکای شمال را نیز به خود اختصاص دهد.

بانک ایمپریال تجارت

آخرین رتبه در لیست بهترین بانک‌های جهان در سال 2014 متعلق به بانک ایمپریال تجارت واقع در کانادا با نرخ سرمایه گذاری ثابت 0.3 است. این بانک بعد از نووا اسکاتیا رتبه دوم بهترین بانک کانادا را به خود اختصاص داده و در سطح بین المللی نیز شهرت خوبی دارد. میلیون‌ها مشتری داخلی و خارجی از انواع سرویس‌های این بانک استفاده می‌کنند.

/بازار خبر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.