چابکی در پرداخت نوین با تغییرات مدیریتی

عضو هیئت مدیره شرکت پرداخت نوین گفت: با شروع به کار تیم مدیریتی جدید در پرداخت نوین، شرکت از لحاظ ساختار سازمانی دوباره سازماندهی شد و این ساختار، به نحوی تغییر کرد که شرکت برای اجرای برنامه هایش، مهارت و چابکی لازم را داشته باشد.

عصر بانک؛ در چند ماه گذشته شرکت پرداخت نوین به عنوان یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت،  با تغییر اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل، وارد مرحله جدیدی شده تا با یک  تحول مدیریتی فعالیت خود را ادامه دهد، اما آیا با این تغییرات باید منتظر تحول این بازیگر در بین شرکت‌های پرداخت باشیم ؟ در همین رابطه عصربانک با محمدرضا روشناس، عضو هیئت مدیره پرداخت نوین به گفت و گو نشسته است که در ادامه می‌خوانید:

 

روشناس، عضو هیئت مدیره پرداخت نوین در ابتدای گفت وگو با عصر بانک درباره اقدامات و برنامه های پیش روی شرکت گفت: در ابتدای کار مدیریت جدید در پرداخت نوین، شرکت از لحاظ ساختار سازمانی دوباره سازماندهی شد و این ساختار، به نحوی تغییر  کرد که شرکت برای اجرای برنامه هایش، مهارت و چابکی لازم را داشته باشد.

 

وی در ادامه بیان کرد: موضوع دیگری که مد نظر تیم مدیریتی جدید است تعامل شرکت با بانک اقتصادنوین است که در دو ماه گذشته  بهبود چشم گیری داشته است. البته سه مدیر بانک و یک مدیر آی تی  که در هیات مدیره حضور دارند، نقش به سزایی در این مهم داشتند  و امیدواریم که با خارج شدن از  حواشی موجود پیرامون شرکت و صنعت، بصورت حرفه‌ای در این حوزه نقش آفرینی کنیم و خدمات شایسته ای با استاندارد بالا به مردم عزیز ارائه کنیم .

 

حرکت در مسیر خدمات بدون نیاز به کارت

روشناس خاطر نشان کرد: در فضای موجود صنعت پرداخت، بر روی خدمات بدون به کارت ( Card Not Present ) تمرکز خواهیم کرد و در زمینه کارت اعتباری هم برنامه هایی برای ارائه خدمات متفاوت مورد نیاز مردم داریم.

 

وی درباره خدمات کارت اعتباری در بستر موبایل گفت: نکته مهم این است که کارت اعتباری به محض استفاده، خرج می‌شود و زیر ساختی برای استفاده از کارت اعتباری برای رزرو وجود ندارد تا مقداری از اعتبار بلوکه شود و بحث رزورینگ  انجام شود. لذا در صدد هستیم این مدل خدمات را در همراه بانک ایجاد و در قالب پلتفرم این سرویس را ارائه کنیم.

در بازار POS سرمایه گذاری نمی کنیم

این عضو هیات مدیره پرداخت نوین آرین در ادامه درباره برنامه پرداخت نوین برای کسب جایگاه بهتر در بازار PSPها گفت: در صنعت پرداخت، تعداد دستگاه POS  موجود نسبت به جمعیت زیاد است به همین دلیل شرکت در سرمایه‌گذاری POS ملاحظاتی دارد ولی ناوگان خود را به روز و پیشرفته تر خواهیم کرد تا سرویس های باکیفیت بالاتری ارائه کنیم.

 

روشناس در انتها افزود:  هدف ما ارائه  راهکارهای نوین در اکوسیستم دیجیتال و صنعت پرداخت  است و در فاز اول با ایجاد پلفترم  پرداخت این مهم را دنبال خواهیم کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.