ادامه حاکمیت اپل بر دلهای مردم دنیا
عصر بانک؛ داشتن یک برند قدرتمند و محبوب میتواند به فروش خوب محصولات و خدمات کمک کند. با این حال اما بعضی برندهای خاص، چیزی بیش از اینها را در اختیار دارند؛ آنها آنقدر محبوب میشوند که کمکم به جزئی جدانشدنی و مهم از زندگی میلیون نفر در سراسر دنیا تبدیل خواهند شد. سنجش دقیق ارزش کامل یک برند معتبر فرآیند چندان سادهای نیست و طبیعتا چیزی فراتر از آشنا بودن لوگو، محصولات و خدمات آن است. درست به همین دلیل هم هست که شرکتها پول، زمان و انرژی زیادی صرف میکنند تا جایگاه خودشان را نه تنها بهعنوان یک شرکت شناختهشده، بلکه بهعنوان شرکتی محبوب و بنابراین سودآور حفظ و تضمین کنند. این مسیری است که اپل در سالهای اخیر طی کرده و حالا تعجبی ندارد که برای هفتمین سال متوالی توانسته جایگاه ارزشمندترین برند دنیا را به خودش اختصاص بدهد.