فناپ، جایزه‌ی برترین شرکت پارک فناوری پردیس را کسب کرد

فناپ در هفدهمین اجلاس سالیانه و دهمین جشنواره‌ی برترین‌های پارک فناوری پردیس موفق به کسب مهم‌ترین جایزه‌ی این جشنواره، یعنی جایزه‌ی برترین شرکت پارک شد و به عنوان «فناور برتر» شناخته شد.

عصر بانک؛ فناپ جایزه‌ی برترین شرکت پارک فناوری پردیس را بر اساس معیارهای ارزشیابی عملکرد شرکت‌های حاضر در این پارک و به‌دلیل توسعه‌ی متوازن کسب و کار شرکت در ابعاد فنی، اقتصادی، سازمانی و دیگر سرفصل‌های مربوطه، در سال 1397 کسب کرد. شهاب جوانمردی، مدیرعامل فناپ، این جایزه را از سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور و انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران دریافت کرد.

 
در ابتدای این اجلاس مهدی صفاری‌نیا، رییس پارک فناوری پردیس در سخنانی به ارائه‌ی گزارش عملکرد پارک در سال گذشته پرداخت. در ادامه‌ی این مراسم، غلامرضا انصاری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در سخنانی از فعالیت‌های شرکت‌های حاضر در پارک فناوری پردیس به‌عنوان یک حرکت اقتصادی بزرگ و نماد اقتصاد دانش‌بنیان یاد کرد که نیازمند اراده و مقاومتی بی‌نظیر است.
 
انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران نیز در سخنانی کوتاه با اشاره به ابعاد مختلف توسعه، گفت: «توسعه‌ی اقتصادی با وجود ظرفیت‌های فراوان و استعدادهای فردی در تولید انبوه و تجاری‌سازی علم، به دلیل کند بودن خلاقیت و نوآوری در کشور و فقدان نگاه علمی هنوز محقق نشده است. راهبرد پارک‌های علم و فناوری، توسعه‌ی اقتصاد دانش‌بنیان، تقویت نقاط ضعف بنگاه‌های تولیدی و ایجاد اشتغال حرفه‌ای است. ارتباط تنگاتنگ میان دانشگاه و پارک‌های علم و فناوری می‌تواند تقویت‌کننده‌ی مسیر صحیح تجاری‌سازی باشد.»
 
سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور نیز پس از اهدای جوایز و در پایان این مراسم، با تاکید بر جایگاه و نقش پارک فناوری پردیس، گفت: «باید زمینه‌های لازم برای تبدیل پارک فناوری پردیس به یکی از پایه‌های اقتصادی پایتخت و محل جذب نیروهای متخصص ایرانی خارج از کشور، فراهم شود. باید به مسوولان محلی پردیس ثابت کنیم که این شهر مانند اسلام‌شهر و قرچک خوابگاه تهران نیست؛ بلکه مرکزی است که افراد تحصیلکرده‌ی خارج از کشور در آن جذب خواهند شد.»
 
ستاری با اشاره به گزارش‌های جهانی، ادامه داد: «تهران برای دومین سال پیاپی جزو پنجاه شهر فناور دنیا قرار گرفته که این امر به‌دلیل استقرار پژوهشگاه‌ها و دانشگاه‌های معتبر در این شهر، و همچنین دسترسی به نیروی انسانی متخصص و استقرار فرهنگ دانش‌بنیان در آن است.»
 
این اجلاس با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور؛ انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران؛ غلامرضا انصاری؛ معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه؛ پروانه مافی، نماینده مجلس؛ معاون وزارت نفت، مقامات شهرداری و امام جمعه پردیس، مدیران عامل شرکت‌های حاضر در پارک فناوری پردیس و برخی دیگر از فعالان و متخصصان حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، روز شنبه نهم شهریور در محل سالن همایش‌های این پارک برگزار شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.