همه چیز درباره برنامه‌های وفاداری اپلیکیشن‌های بانکی و پرداخت

بسیاری از کیف پول‌های موبایلی معمولا دارای سیاست‌های وفاداری مشتری منسجم از طریق پاداش و یا برگشت پول نیستند. این باعث می‌شود که کسل کننده شوند، زیرا فرصتی برای ارائه تخفیف یا پاداش در آنها وجود ندارد.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصر بانک؛ کسب‌وکار مانند بازی است‌. برای نجات هر کسب‌وکاری نیاز به وجود مشتریان است. مشتریان دائمی باید به صورت دقیق مشخص شوند. وفاداری مشتریان نشانه‌ی این است که کسب‌وکار معتبر و قابل اعتماد است. با این حال، صحبت در مورد ایجاد مشتریان وفادار، از انجام آن آسان‌تر است.

در حالی که کسب‌وکارها بر اهدافشان برای نگهداری مشتریان تمرکز می‌کنند، مشتریان برای استفاده از برندهای بهتر دلایل خودشان را دارند. این امر در مورد صنعت پرداخت دیجیتال هم صدق می‌کند. بنابراین داشتن مشتریان دائمی به همراه پذیرنده که به کسب‌وکار بازخورد ارائه دهند، نیازمند تلاش بسیاری است.
برنامه‌های وفاداری از قابلیت‌های مهم اپلیکیشن‌های پرداخت است. برندهایی که این ویژگی را ندارند، شکست خواهند خورد. به دلیل این که بیش‌تر مشتریان برنامه‌های وفاداری موجود در اپلیکیشن‌های موبایلی را ترجیح می‌دهند.
با این برنامه‌های کاربردی، ایجاد وفاداری آسان‌تر است‌. بنابراین، اگر این ویژگی با اپلیکیشن‌های کیف پول موبایلی ادغام شود، یک فرصت بزرگ برای شرکت ارائه دهنده اپلیکیشن ایجاد می‌کند.
برنامه‌های وفاداری اپلیکیشن‌های بانکی و پرداخت از روش‌های متنوعی برای جلب رضایت و نگهداشت کاربران از جمله افزایش اعتبار، پرداخت پاداش و یا برگشت پول استفاده می‌کنند. اما بسیاری از کیف پول‌های موبایلی معمولا دارای سیاست‌های وفاداری نیستند. این باعث می‌شود که کسل کننده شوند، زیرا فرصتی برای ارائه تخفیف یا پاداش در آنها وجود ندارد.
این وضعیت، هم یک چالش و هم یک فرصت برای بازاریابان مالی و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های موبایلی برای جذب مشتریان بیش‌تر با معرفی سیستم وفاداری به عنوان نقطه مثبتی در پرداخت ایجاد می‌کند.
امکان دریافت پاداش یا برگشت پول در زمان استفاده از کیف پول موبایلی در پرداخت آنلاین، موجب اطمینان از ماندگاری مشتریان می‌شود‌. با این حال، چنین پاداش‌هایی باید در صورت تمایل مشتری به پول نقد تبدیل شود.
آینده کیف پول‌های موبایلی 
هرچه نرخ نفوذ دیجیتال بالاتر باشد، آگاهی مردم هم افزایش خواهد یافت. کاربران مایل خواهند بود تا تکنولوژی‌ها و خدمات جدیدتر را امتحان کنند. به همین ترتیب، کیف پول‌های موبایلی هم می‌توانند به چیزی بیش از ابزار پرداخت و به عنوان ابزارهای کاملی برای مدیریت مالی تبدیل شوند.
اما، ما نباید فراموش کنیم که تکنولوژی پویا است. به عبارت دیگر، تکنولوژی موبایلی مطمئنا پیشرفت خواهد کرد و این پیشرفت شامل پیکربندی سخت‌افزاری بسیاری از دستگاه های موبایلی که از کیف پول الکترونیک استفاده می‌کنند هم می‌شود‌ و به دلیل اینکه روش پرداخت تراکنش بدون پول نقد در حال گسترش است، کسب‌وکارها باید مطلوبیت مشتری و الزامات رگولاتوری را در نظر بگیرند.
خبر خوب این است که تقاضا برای اپلیکیشن‌های پرداخت بالا است و تمایل به عرضه حتی بالاتر هم هست. چالش واقعی مطالعه‌ی رفتار کاربران، استفاده از تحلیل‌ها برای افزایش رضایت مشتریان، ارائه‌ی تجربه‌ی شخصی‌سازی شده و ایجاد جامعه‌ای بدون پول نقد است که در آن نیازهای پذیرندگان و خریداران برطرف شود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.