همه چیز درباره طرح تشویقی «سمپاتی» اپلیکیشن پات

سمپاتی طرحی است به منظورکسب درآمد برای کاربران پات و نهایتا افزایش تراکنش در سامانه پرداخت موبایلی پات .

عصر بانک؛شرکت ایران کیش اخیراً از سرویس‌های جدید اپلیکیشن پرداخت پات رونمایی کرد. یکی از این سرویس‌ها سیستم تشویقی «سمپاتی» به عنوان سرویس وفاداری مشتری بر مبنای تراکنش‌های کاربران است. در مطلب پیش رو، عصربانک به معرفی این سیستم تشویقی و نحوه دریافت امتیاز از آن پرداخته است:

 

در طرح سمپاتی، کاربر با انجام تراکنش‌های مختلف می‌توان امتیاز بگیرد. تراکنش هایی که در طرح سمپاتی می توان از آنها امتیاز کسب نمود شامل موارد زیر است:

 

 

  • خرید شارژ: خرید شارژ از اپراتورهای همراه اول،ایرانسل و رایتل بصورت شارژ معمولی و شگفت انگیز امکان پذیر می باشد.
  • خرید بسته اینترنت: خرید بسته اینترنت برای سیم کارتهای دائمی،اعتباری،TD-LTE و دیتا فراهم می باشد.
  • پرداخت قبوض: پرداخت قبوض آب ،برق ،گاز ،جریمه خودرو و … فراهم می باشد.

 

در این طرح، با انتخاب آیکون "سمپاتی" کاربر می تواند از آخرین وضعیت امتیاز و درآمد خود مطلع گردد.همچنین در این قسمت می تواند با انتخاب کلید "راهنما" با جزئیات طرح سمپاتی آشنا شود.

 

نحوه محاسبه و اعطای امتیاز

 

در سمپاتی با تایید کیف پول و شارژ این کیف پول به مبلغ 75، 210، 420 و 800 هزار ریال به ترتیب 3000، 7000، 12000 و 20000 امتیاز به کاربر تعلق می‌گیرد.

 

همچنین با انجام هر تراکنش خرید شارژ،اینترنت و پرداخت قبوض 10 امتیاز محاسبه می گردد و با معرفی افراد دیگر و نصب سامانه پرداخت موبایلی با شماره همراه معرف ،به ازای هر تراکنش خرید شارژ، اینترنت و پرداخت قبوض برای هر دو نفر امتیاز محاسبه خواهد گردید.

 

نکته مهم این است که در هر یک از مراحل دو کلید "ادامه میدهم" و "شارژ کیف پول" وجود دارد که با انتخاب "شارژ کیف پول" مقادیر فوق بر اساس رتبه شارژ می‌گردد و در صورت انتخاب "ادامه میدهم" کل امتیازات به سطح بالاتر انتقال می‌یابد.

 

زمان و جایزه قرعه کشی

 

در پایان هر ماه یک قرعه کشی شامل 7 جایزه 100 میلیون ریالی انجام خواهد شد و در انتهای کمپین یک قرعه کشی ،جایزه یک میلیارد ریالی بین دارندگان پات انجام خواهد شد.

 

نحوه انجام قرعه کشی

مدت زمان برگزاری کمپین سمپاتی  از تاریخ 25 اردیبهشت الی  25 مرداد به مدت سه ماه می باشد و قرعه کشی بر اساس امتیازات کسب شده طرح سمپاتی به علاوه سه برابر امتیازات کلی پات انجام خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.