قابلیت شارژ و فعال‌سازی مجدد کارت‌های اعتباری تلفن همگانی

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: در فاز اول ساماندهی کارت‌های اعتباری، دستگاه‌های تلفن همگانی استان‌های تهران و البرز، تغییر یافته و دارندگان این کارت‌ها، برای فعال‌سازی روی سامانه جدید، از ابتدای مردادماه با در دست داشتن کارت تلفن همگانی و کارت شناسایی می‌توانند به مراکز امور مشترکین مخابرات مراجعه کنند.

عصر بانک؛‌کارت‌های تلفن همراه از چند سال قبل وارد زندگی ما شدند. آن گوشی‌های تلفن همراه همه‌گیر نشده بود و اغلب خانواده‌ها برای تماس با شهرهای دیگر از کارت تلفن اعتباری استفاده می‌کردند، اما به مرور زمان استقبال از این کارت‌ها کم‌رنگ شد و در نهایت سربازان، دانشجویان و کسانی که به هر ترتیب دسترسی به تلفن نداشتند، شدند مشتری ثابت این کارت‌ها.

 

معضلی که به وجود آمده و در شبکه‌های مجازی بارها به آن پرداخت شد، حکایت از در دسترس نبودن این کارت‌ها داشت. ماجرا به اینجا هم ختم نشد. افرادی شروع کردند به فروش کارت تلفن‌های اعتباری با قیمت‌های عجیب و غریب در سایت‌های اینترنتی. کارت‌هایی که دو هزار تومان شارژ دارد و گاهی تا 30 هزار تومان هم آگهی می‌شود. این مشکل باعث شد کاربران به شدت به آن اعتراض کنند.

 

صبح امروز مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از قابلیت شارژ و فعال‌سازی مجدد کارت‌های اعتباری تلفن همگانی خبر داد و گفت: در فاز اول ساماندهی کارت‌های اعتباری، دستگاه‌های تلفن همگانی استان‌های تهران و البرز، تغییر یافته و دارندگان کارت‌های اعتباری برای فعالسازی روی سامانه جدید، از ابتدای مردادماه با در دست داشتن کارت تلفن همگانی و کارت شناسایی می‌توانند به مراکز امور مشترکین مخابرات مراجعه کنند.

 

مجید صدری افزود: سایر متقاضیان استفاده از خدمات دستگاه‌های تلفن همگانی فاقد کارت نیز می‌توانند از اول مردادماه ضمن به همراه داشتن کارت شناسایی به مراکز امور مشتریان استان‌های تهران و البرز، مراجعه و با پرداخت هزینه، نسبت به دریافت کارت جدید اقدام کنند.

 

وی تاکید کرد: باقی‌مانده اعتبار کارت‌های تلفن همگانی دارندگان کارت که تا پایان مردادماه 98، به مراکز امور مشتریان مراجعه کنند، به سامانه جدید منتقل شده و مشتریان می‌توانند از اعتبار منتقل شده برای برقراری تماس از طریق تلفن‌های همگانی استفاده کنند.

صدری با بیان اینکه از اول شهریورماه امسال، باقی‌مانده اعتبار این دسته از کارت‌های تلفن غیر فعال می‌شود، خاطرنشان کرد: دارندگان کارت‌های تلفن همگانی، همچنان می‌توانند از طریق مراجعه به مراکز امور مشتریان بدون پرداخت هزینه، صرفاً نسبت به فعال‌سازی کارت‌های موجود خود اقدام و پس از خرید اعتبار، از دستگاه‌های تلفن همگانی بهره‌برداری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.