3 تفاوت اساسی همراه پلاس ملت با همراه بانک ملت
اگر مشتری بانک ملت هستید و از خدمات همراه بانک ملت استفاده میکنید یا اگر مشتری بانک ملت نیستید ولی این اپلیکیشن را در گوشی هوشمند خود نصب کردهاید، حتما در صفحه اول این اپلیکیشن، گزینه همراه پلاس ملت را دیدهاید. عصربانک در ادامه این مطلب همه 3 تفاوت اساسی همراه پلاس ملت با همراه بانک ملت را بررسی کرده است.
سه تفاوت اساسی همراه پلاس ملت با همراه بانک ملت
تفاوت اول: نیاز و عدم نیاز به حساب متمرکز در بانک ملت
استفاده از اپلیکیشن همراه پلاس ملت منحصر به دارندگان حساب متمرکز نزد بانک ملت نبوده و تمامی مشتریان دارای کارت شتابی از هربانکی میتوانند با نصب اپلیکیشن، توسط تلفن همراه از خدمات این اپلیکیشن بهرهمند شوند. در صورتیکه برای استفاده از همراه بانک ملت، کاربر باید در بانک ملت حساب متمرکز داشته باشد.
تفاوت دوم: نیاز و عدم نیاز به رمز همراه بانک
یکی دیگر از تفاوتهای همراه پلاس و همراه بانک ملت، نحوه ورود به آنهاست. برای استفاده از خدمات همراه پلاس کافی است که کاربران، آخرین نسخه نرم افزار همراه بانک را از وب سایت بانک دریافت و نصب نمایند. همچنین مشتریانی که قبلاً نرم افزار همراه بانک نسخه جدید را نصب نموده اند میتوانند ازطریق گزینه تنظیمات، آن را بروزرسانی نمایند.
در اولین مراجعه کاربر به سامانه همراه پلاس ملت، عملیات فعالسازی سرویس فقط ازطریق درج شماره تلفن همراه توسط مشتری و ارسال کد فعالسازی پیامکی به ایشان، انجام میشود و کاربر میتواند از خدمات آن استفاده کند. در صورتیکه برای استفاده از همراه بانک ملت، مشتری که در بانک ملت حساب دارد، حتماً باید به صورت حضوری از شعبه بانک، رمز همراه بانک ملت را دریافت کند.
تفاوت سوم: خدمات بانکی و خدمات پرداخت
خدمات ارائه شده از طریق اپلیکیشن همراه پلاس ملت، اکثراً خدمات غیربانکی و از جنس خدمات پرداخت است که شامل موارد زیر میشود:
• انتقال وجه کارت به کارت از مبداء 21 بانک عضو شتاب (در حال حاضر انتقال وجه از مبدأ کارت بانکهای ملت، ملی، تجارت، کشاورزی، پارسیان، پاسارگاد، اقتصاد نوین، سامان، شهر، دی، سرمایه، حکمت ایرانیان، انصار، آینده، پست بانک، قوامین، صنعت و معدن، گردشگری، ایران زمین، خاورمیانه و مهر اقتصاد) میسر است و به زودی سایر بانکها نیز اضافه خواهد شد.
• دریافت شبا کارت متمرکز ملت/ حساب ملت
• خرید شارژ برخط/ بسته اینترنتی
• پرداخت قبوض
• پرداخت قبض موبایل با روش استعلام
• پرداخت اقساط
• امکان جستجوی شعب
• امکان انجام تکرار تراکنش
• بایگانی تراکنش ها
• مدیریت پروفایل مشتری از طریق منوی تنظیمات
• اضافه شدن بخش اعلانات به صورت Push Notification
• کیف پول الکترونیکی ملت
• نظرسنجی سامانه همراه پلاس ملت
• امکان اسکن اطلاعات کارتهای بانکی با استفاده از دوربین تلفن همراه (OCR)
• خرید شارژ عادی با کارت
• استعلام خرید شارژ عادی و برخط با کارت
در صورتیکه خدمات اصلی ارائه شده در سامانه همراه بانک در سه سرفصل اصلی خدمات سپرده، خدمات تسهیلات و خدمات کارت ارائه میگردد و کاربر برای استفاده از این اپلیکیشن باید دارای حساب متمرکز در بانک ملت باشد.
عصربانک تمام خدمات همراه بانک ملت را بررسی کرده است. خدمات این اپلیکیشن طیف وسیعی از خدمات بانکی غیرحضوری و بدون نیاز به حضور در شعبه را شامل میشود. برای آشنایی با خدمات همراه بانک ملت روی این لینک کلیک کنید.
باسلام من ۳یا۴روزه که هرچه میخام واردهمراه بانک ملت شوم مینویسه که به علت تمهیدات امنیتی کدفعال سازی برای شماارسال نمیشودببخشیدمشکل ازهمراه بانکمه یاازخط ویاگوشیمه ازراهنمایتون متشکرم خواهشن راهنمایی کنید
سلام چندروزه که همراه بانک من میزنه به دلیل تمهیدات امنیتی کدفعالسازی برای شماارسال نمیشودخواهشن راهنمایم کنیدخواهشن
سلام من به بانک مراجه کردم نمتوانم رمزخودمرافعالکنم
سلام من رمز پلاس ملت برام ارسال شده ولی نمیدونم چطوری استفاده کنم راهنمایی میکنید