همه چیز درباره پلتفرم نوآوری باز “ست پلاس” سیمرغ تجارت
مفهوم نوآوری باز و نقش آن در اکوسیستم بانکی و پرداخت
سرویسهای قابل ارائه در پلتفرم “ست پلاس”
مدیر واحد خدمات ارزش افزوده سیمرغ تجارت در مورد سرویسهای قابل ارائه در “ست پلاس” گفت: سرویس های ارائه شده در این پلتفرم به چند دسته بانکی – سازمانی – شهروندی – خودرویی – بیمه و بورس تقسیم می شوند. در همین رابطه از ابتدای سال 98 با سرویس عوارض آزادراهی و طرح ترافیک شروع به کار کردیم و به سرعت در حال توسعه و گسترش سرویس های موجود هستیم و بیش از 14 شرکت از جمله: دیجی پی، به پرداخت ملت، ارتباط فردا، ایران کیش، سداد، جیبیت، الو پارک، تومن، ریالو و زرین پال جزو مشتریان ما هستند.
جدیدترین اقدامات سیمرغ تجارت
میرزایی با اشاره به حضور بانک تجارت به عنوان سهام دار اصلی شرکت گفت: درصدد آن هستیم تا بتوانیم سرویس های جدید تری از بانک را به سبد محصولات شرکت بیفزاییم و در این راستا در حال مذاکره با ادارات تخصصی بانک هستیم. در رابطه با سایر ارائه دهندگان سرویس هم از طریق انعقاد تفاهم نامه و قرارداد همکاری به دنبال ایجاد شرایطی هستیم که بتوانیم سرویس های مختلف را در قالبی جدید و به لحاظ کیفی، در درجه بالاتری ارائه دهیم.
وی افزود: از لحاظ فنی هم تیم فنی شرکت سیمرغ از ابتدای سال 98 به بازنویسی کلیه سرویس های موجود و ایجاد پلتفرم تخصصی و بستر فنی مناسب جهت ارائه هر چه بهتر سرویس به مشتریان اقدام کرده است و هم اکنون زمینه را جهت سرویس دهی هرچه بهتر به مشتریان ایجاد نموده است.
ایجاد مرکز تماس، جهت پاسخگویی به مشکلات احتمالی نیز از دیگر کارهایی است که در شرکت انجام شده است .
برنامه آتی سیمرغ تجارت
میرزایی در انتها خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه، مشتریان عضو مهم و تاثیر گذار در زنجیره نوآوری باز هستند، سعی میکنیم ارتباط و همکاری های خود را از طریق برگزاری رویدادهای مرتبط با استارتاپ ها و فینتکها و شرکتهایی که به لحاظ کسب و کاری می توانند از سرویس های شرکت سیمرغ استفاده نمایند را گسترش دهیم. همچنین استقبال از ایده های جدید و فراهم نمودن زمینه همکاری با صاحبان ایده، ایجاد تنوع در سرویس های موجود ، بالابردن کیفیت سرویس دهی و پشتیبانی از جمله اهداف آتی شرکت سیمرغ است.