سامانه‌های کسب و کار؛ رمز توسعه اقتصادی دهه آینده

به گزارش روابط عمومی سککوک، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از روش‌های نوین مالی با هدف کمک به واحدهای مولد اقتصادی گفت: سامانه‌های کسب و کار با حضور در بدنه صنعت کشورها توانسته‌اند رشدی درخور را رقم زده و واحدهای تولیدی را از تعطیلی دور کنند. .

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سامانه‌های کسب و کار مانند سککوک با نقشی که در توسعه کسب و کار‌های کوچک و متوسط دارد، رمز توسعه اقتصادی دهه آینده هستند، افزود: بسیاری از کشورها با استفاده از این پلتفرم‌ها توانسته اند رشد اقتصادی را در کشور خود رقم بزنند.

وی با تاکید بر اینکه الگو برداری از سامانه‌های نوین بانکی در راستای داشتن اقتصادی پویا لازمه وضعیت کنونی کشور است، تصریح کرد: بومی‌سازی وضعیت‌های موفق خارجی در داخل کشور مورد تاکید مجلس قرار دارد.

 تاثیر سامانه‌های کسب و کار

ملکی گفت: سامانه‌های کسب و کار‌  تاثیر چشمگیری در کارآفرینی، نوآوری و تغییر فناوری، پویایی صنعت و در نهایت ایجاد فرصت‌های شغلی و افزایش درآمد در اقتصاد جهانی دارد از این رو نباید این فرصت استثنایی را از خود دریغ کنیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه صنایع داخلی در نتیجه نبود منابع کافی به نوعی در کما به سر می برند، افزود: توجه به پلتفرم‌های جدید مالی می‌تواند رونقی دوباره به این صنایع بخشیده و سطح توان مالی مردم را نیز بهبود ببخشد.

وی بر ضرورت اطلاع‌رسانی از عملکرد پلتفرم‌های جدید مالی مانند سککوک، گفت: باید با اطلاع‌رسانی به مردم زمینه اعتماد هر چه بیشتری به این نوع سامانه‌ها را فراهم کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر مشکل تامین مالی برای بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی برطرف شود به طور حتم کیفیت تولیدات آن‌ها ارتقا خواهد یافت، از این رو دولت باید با حمایت و بسترسازی این نوع واحدها را در مسیر بهبود کمی و کیفی هدایت کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.