ثبت نام همراه بانک و اینترنت بانک در سامانه خدمات غیرحضوری بانک تجارت

سامانه خدمات غیرحضوری بانک تجارت چیست؟ در این سامانه، بانک تجارت امکان ثبت نام غیرحضوری همراه بانک و اینترنت بانک تجارت را فراهم کرده است.

سامانه خدمات غیرحضوری بانک تجارت چیست؟ در این سامانه، بانک تجارت امکان ثبت نام غیرحضوری همراه بانک و اینترنت بانک تجارت و همچنین تغییر رمزهای این دو سرویس را در بستر اینترنت فراهم کرده و به این ترتیب دیگر نیازی به حضور مشتریان در شعب این بانک برای بهره مندی از این خدمات نخواهد بود.
سامانه خدمات غیرحضوری بانک تجارت

مشتریان در صورتی که دارای کارت فعال بانک تجارت و رمز دوم کارت باشند،از طریق سامانه خدمات غیرحضوری میتوانند عملیات زیر را انجام دهند:

1. ثبت نام در سامانه همراه بانک

مشتری در صورتی که  دارای کارت بانک تجارت و رمز دوم (رمز دوم کارت) باشد از طریق تکمیل فرم و ورود اطلاعات کارت، شماره ملی و شماره تماس می‌تواند به صورت غیرحضوری نسبت به ثبت نام حساب متصل به کارت خود در سامانه همراه بانک اقدام نماید.

2. ثبت نام در سامانه اینترنت بانک

مشتری در صورتی که دارای کارت بانک تجارت و رمز دوم (رمز دوم کارت) باشد از طریق تکمیل این فرم مانند روش بالا می‌تواند به صورت غیرحضوری نسبت به ثبت نام حساب متصل به کارت خود در سامانه اینترنت بانک اقدام نماید.

3. فراموشی رمز خدمات نوین

مشتری می‌تواند از طریق تکمیل فرم این بخش، به صورت غیرحضوری نسبت به تغییر رمز خدمات اینترنت بانک/همراه بانک تجارت اقدام نماید.

به این منظور مشتریان می‌توانند با مراجعه به  https://my.tejaratbank.ir  و ثبت اطلاعات تجارت کارت خود نسبت به ثبت نام، دریافت رمز و همچنین تغییر رمز اینترنت بانک و موبایل بانک اقدام کنند.

8 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    بالاترین بهره برای سپرده چه مقدار هست

  2. علی بیدل می گوید

    با سلام استفاده از خدمات بانکداری بدون حضور خیلی لازم است استفاده از خدمات بدون کارت برای من خیلی جالب است .

  3. حسین توکلی می گوید

    با سلام و عرض ادب اینکه مزاحم شدم و وقت شما را میگیرم عذر میخوام .نکته مهم اینه که شما اول بستر هر طرحی را که ارایه میدید اماده کنید مردم سر در گم نشن من خودم الان دو هفته هستش که درگیر اینم که رمز پویای رمز حسابم را در همراه بانک فعال کنم هنوز نشده مشتری خسته میشه که خیلی بده

  4. مهندس حاج حمیدنمکی اهری می گوید

    ساختن ماندن است…

  5. محبوبه ژیان مهر می گوید

    سلام یک هفته که هنوزکارت تجارتم فعال نشده خواهش میکنم که فحال کنید ممنون میشم کارت کارخانه ماسترتولیدبلنگو صوت

  6. ناشناس می گوید

    سیستم مزخرفی هستش
    من خودم هرچه میخوام اینترنت بانک فعال کنم سیستم الکی خطا کد امنیتی میده

  7. اشرف تهمتن می گوید

    باسلام برای اینترنت بانک تجارت دومرتبه مراجعه کردم به بانک وقتی میرم از کارتهایم استفاده یکی از شماره کارتهایم درسیستم اینترنتی نیست حالا چکا ر کنم

  8. ناهید خسروی نجف ابادی می گوید

    ثبت نام وخدمات غیر حضوری همراه بانک واینترنت بانک تجارت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.