مراحل فعال سازی اینترنت بانک مسکن چیست؟

شما از طریق اینترنت بانک مسکن می‌توانید در تمامی ساعات شبانه‌روز به تمامی حساب‌های متمرکز خود در بانک مسکن دسترسی داشته باشید. مراحل فعال سازی اینترنت بانک مسکن در ادامه آمده است.

شما از طریق اینترنت بانک مسکن می‌توانید در تمامی ساعات شبانه‌روز به راحتی از منزل و یا محل کار به تمامی حساب‌های متمرکز خود در بانک مسکن دسترسی داشته و از خدمات این سیستم استفاده نمایید.

همچنین اینترنت بانک مسکن گواهینامه “امنیت بین المللی” (SSL) را دریافت کرده است که به مشتریان این امکان را می دهد تا در محیطی امن عملیات بانکی را انجام دهند.

مراحل فعال سازی اینترنت بانک مسکن

•   همچنین برای استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی،می‌توانید با مراجعه به یکی از شعب بانک مسکن، درخواست دریافت شناسه کاربر و رمز ورود به سیستم را تکمیل نمایید.

•    نام کاربری، رمز عبور پس از ثبت نام بصورت چاپی در اختیار شما قرار می گیرد.

•    به منظور ارتقای سطح امنیت و اطمینان بخشی به مشتریان، در ورود به سامانه اینترنت بانک یا در هنگام انجام عملیات می توان از رمز تولید شده توسط دستگاه صدور رمز یکبار مصرف (OTP) استفاده کرد. برای دریافت دستگاه OTP، به یکی از شعب بانک مسکن مراجعه و پس از درخواست دستگاه OTP و اتصال آن به نام کاربری یا حساب/کارت مورد نظر در اینترنت بانک، دستگاه OTP و رمز آن را دریافت نمایید.

•    در صورت تمایل به استفاده از سرویس های مبتنی بر حساب ، می بایست رمز حساب فعال شده در سامانه اینترنت بانک را از کاربر شعبه دریافت کنید( به صورت چاپی) و یا درخواست اختصاص یافتن دستگاه OTP به حساب (جهت صدور رمز یکبار مصرف توسط این دستگاه در تراکنش های حسابی) را ارائه نمایید.

•    در صورت اختصاص دستگاه OTP به کارت یا حساب سقف مبلغ تراکنش‌های انتقال وجه در سامانه اینترنت بانک افزایش خواهد یافت.

توجه: همچنین برای ثبت نام غیرحضوری اینترنت بانک و موبایل بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی اینجا کلیک کنید.

 خدمات اینترنت بانک مسکن

انواع خدمات قابل ارائه از طریق سامانه اینترنت بانک عبارتند از :

خدمات سپرده

  • لیست حساب ها
  • نمایش لیست حساب ها
  • نمایش شماره شبا به ازای هر حساب
  • نمایش موجودی به ازای هر حساب
  • تفکیک حساب ها بر اساس نوع پروفایل حساب
  • بروزرسانی موجودی حساب
  • دریافت صورتحساب
  • دریافت رمز حساب
  • دریافت/عدم دریافت رمز
  • ویرایش نام حساب
  • افتتاح حساب

خدمات کارت

  • لیست کارت ها
  • نمایش لیست کارت ها
  • نمایش شماره حساب اصلی به ازای هر کارت
  • نمایش موجودی به ازای هر حساب
  • تفکیک کارت ها بر اساس نوع کارت
  • بروزرسانی موجودی کارت
  • دریافت صورتحساب
  • نمایش حساب های متصل به کارت
  • اتصال/انفصال حساب
  • تغییر حساب پیش فرض کارت
  • تمدید/درخواست کارت المثنی
  • انسداد کارت
  • ویرایش نام کارت
  • کارت هدیه
  • برداشت بدون کارت
  • صدور قبض برداشت بدون کارت
  • ابطال قبض برداشت بدون کارت
  • مشاهده لیست قبوض
  • لیست درخواست های کارت

خدمات انتقال وجه

  • انتقال وجه مسکنی
  • انتقال وجه حسابی تکی
  • انتقال وجه حسابی گروهی
  • ذخیره تراکنش های پرتکرار حسابی
  • انتقال وجه کارتی
  • ذخیره تراکنش های پرتکرار کارتی
  • انتقال وجه ساتنا
  • انتقال وجه ساتنای تکی
  • انتقال وجه ساتنای گروهی
  • ذخیره تراکنش های پرتکرار ساتنا
  • انتقال وجه پایا
  • انتقال وجه پایای تکی
  • انتقال وجه پایای گروهی
  • ذخیره تراکنش های پرتکرار پایا
  • حواله منظم
  • لیست حواله های منظم
  • درخواست حواله منظم
  • جزئیات حواله منظم
  • حذف حواله منظم

خدمات تسهیلات

  • لیست تسهیلات
  • لیست حساب/کارت تسهیلات
  • مشاهده صورت وضعیت
  • صورتحساب
  • پرداخت قسط
  • پرداخت قسط دیگران
  • محاسبه تسهیلات مسکن جوانان
  • محاسبه سود تسهیلات
  • پرداخت قسط

خدمات چک

  • لیست چک ها
  • مشاهده لیست چک
  • تایید مبلغ چک
  • مسدود کردن چک
  • سوابق چک
  • درخواست صدور دسته چک

گزارش ها

  • صورتحساب
  • صورت حساب کلی کارت/حساب
  • گزارش ساتنا
  • گزارش پایا
  • صورتحساب واریز یارانه به کارت/حساب
  • صورتحساب قبوض پرداخت شده با کارت/حساب
  • صورتحساب انتقال وجه به کارت/حساب
  • صورت حساب خرید شارژ
  • گزارش ماهانه
  • گزارش دوره ای
  • نمودار گردش مالی
  • گزارش وقایع

کارپوشه

  • کارپوشه
  • مدیریت نقش ها(تعریف نقش)
  • مدیریت کاربران(تعریف کاربر)
  • جریان کاری(تعریف جریان کاری)

خدمات پرداخت

  • پرداخت دسته ای قبوض(با شناسه قبض و پرداخت)
  • خدمات شارژ
  • شارژ مستقیم(ایرانسل و همراه اول)
  • کارت شارژ(ایرانسل، تالیا، رایتل، همراه اول)
  • تمدید سرویس USSD OTP
  • برچسب الکترونیکی عوارض
  • نمایش لیست برچسب ها
  • نمایش موجودی به ازای هر برچسب
  • نمایش وضعیت برچسب
  • نمایش پلاک خودرو در صورت وجود
  • بروزرسانی برچسب
  • نمایش اطلاعات برچسب
  • شارژ برچسب
  • شارژ
  • غیرفعال سازی
  • انسداد برچسب
  • فعال سازی برچسب
  • خرید برچسب
  • شارژ برچسب دیگران

سایر خدمات

  • چاپ مجدد رسید
  • دفترچه اطلاعات اشخاص
  • امکان ذخیره اطلاعات شخصی افراد(نام، نام خانوادگی، تلفن همراه، رایانامه به ازای هر فرد)، کارت نقدی، کارت/حساب
  • تسهیلات بانک مسکن، شماره حساب، شماره شبا، سریال برچسب عواض
  • صندوق پیام ها

سایر موارد

  • جستجو(امکان جستجوی سرویس ها بر اساس کلمات کلیدی)
  • پروفایل
  • اطلاعات کاربری(ویرایش نام کاربری و کلمه عبور)
  • اطلاعات عمومی(اطلاعات شخصی کاربر به همراه کد مشتری در بانک)
  • تنظیمات
  • تنظیمات صفحه اصلی(انتخاب نحوه نمایش نمودار گردش مالی، یادداشت ها، آخرین رویدادها در صفحه اصلی توسط کاربر)
  • معرفی سرویس های پرکاربرد و جدید

 

پ

4 نظرات
  1. یحیی آزاد می گوید

    سلام رمز عبور و کاربری مسدود شده چیکار کنم

  2. یحیی آب روش می گوید

    سلام خواستم رمز دوم پویا را فعال کنم

  3. ناشناس می گوید

    سلام بزرگواران من مشتری ودوستدار این بانک مهم هستم وبیش سی سال است که درخدمت شما هستم.اما در حال حاضر در خارج از میهن زندگی میکنم ولی سایت اینترنت بانک مسکن کار نمیکند. خواشمندم در این مهم ما را یاری کنید

  4. ناشناس می گوید

    سلام خسته نباشیدرمزکابری ورمزعبورفراموش کردم چیکاربایدبکنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.