خدمات موبایل بانک گردشگری
آ داشتن موبایل بانک این فرصت را در اختیار شما قرار میدهد تا با استفاده از خدمات غیر حضوری و متنوع بانک گردشگری ضمن صرفهجویی در وقت و هزینهها از مراجعه حضوری به شعبه برای دریافت آنها بینیاز شوید.
چگونه نرم افزار موبایل بانک گردشگری را دریافت و نصب کنیم؟
برای استفاده از “موبایل بانک”، گوشی موبایل شما باید دارای یکی از سیستمهای عامل اندروید، IOS یا جاوا باشد. نرم افزار موبایل بانک گردشگری را به یکی ازدو شیوه زیر می توان دریافت کرد:
- مراجعه به وب سایت بانک گردشگری و دریافت نرمافزار و انتقال آن به گوشی از طریق کابل ارتباطی
- مراجعه به وب سایت بانک گردشگری و دریافت و نصب نرمافزار به صورت مستقیم بر روی گوشی
برای استفاده از موبایل بانک به چه امکاناتی نیاز دارید؟
- یک گوشی موبایل
- مراجعه به یکی از شعب بانک و دریافت نام کاربری و رمز
- داشتن حساب بانکی نزد بانک
- برنامه نرم افزاری “موبایل بانک”، که باید روی گوشی موبایل شما نصب شود.
خدمات فعال روی موبایل بانک به دو دسته اصلی تقسیم بندی میشود:
الف) خدمات مبتنی بر کارت
- مشاهده موجودی
- انتقال وجه کارت به کارت
- پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن ثابت، موبایل و … با اسکن بارکد یا ثبت شناسه قبض و شناسه پرداخت با کارتهای بانک گردشگری
- خرید شارژ سیم کارتهای اعتباری
- درخواست مسدود سازی کارت: در صورت سرقت یا مفقود شدن کارت یا سایر موارد امنیتی، شما میتوانید با انتخاب گزینه مسدودی کارت از انجام فرآیند عملیات بانکی کارت جلوگیری نمایید.
ب) خدمات مبتنی بر سپرده
- مشاهده موجودی
- انتقال وجه بین حسابهای داخلی بانک
- انتقال وجه پایا
- دریافت کد شبا برای سپردههای گردشگری
- رویت صورتحساب
نحوه استفاده از موبایل بانک
- مراجعه به شعبه و دریافت نام کاربری موبایل بانک
در صورت تمایل به استفاده از خدمات کارت در سامانه موبایل بانک ضروری است که رمز دوم کارت خود را از طریق دستگاههای خود پرداز بانک گردشگری دریافت کنید.
تغییر رمز دوم کارت از طریق دستگاههای خود پرداز امکان پذیر است.
دریافت اطلاعات بیشتر
شما می توانید در تمامی ساعات شبانه روز و 7 روز هفته با شماره تلفن 02123950 تماس گرفته و نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادات و یا سوالات خود را با کارشناسان این بانک در میان گذاشته و از مشاوره تلفنی نیز بهره مند شوید.