خدمات موبایل بانک موسسه اعتباری ملل
سامانه همراه بانک موسسه اعتباری ملل امکان انجام کلیه تراکنش های مجاز شبکه بانکی را به صورت غیر حضوری و با صرف کمترین زمان و هزینه مهیا نموده است. ما در ادامه صفر تا صد موبایل بانک موسسه ملل را بررسی کردیم:
با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری ملل بدون مراجعه حضوری به شعبه، اطلاعات مربوطه به حساب های خود را به صورت لحظه ای در اختیار داشته و از راه دور امور مالی خود را مدیریت کنید. دارندگان کلیه حساب های موسسه (جاری, پس انداز و تسهیلات) با یک دستگاه تلفن همراه و امکان اتصال به اینترنت می توانند از این امکان استفاده کنند.
خدمات موبایل بانک موسسه اعتباری ملل
در ادامه خدمات موبایل بانک موسسه اعتباری ملل بررسی شده است:
نوع | همراه بانک ( Mobile bank) |
فهرست خدمات تجمیعی بانک ها بر روی همراه بانک | |
داخلی | موجودی حساب |
داخلی/ شتابی | انتقال وجه ( کارت به کارت – سحاب ) |
داخلی | صورت حساب |
داخلی | پرداخت قسط تسهیلات |
داخلی | پرداخت قبوض (کارت – حساب ) |
داخلی / شتابی | پرداخت قبوض (کارت یا حساب – به صورت دستی و از طریق بارکد خوان) |
داخلی | مسدودی کارت |
داخلی | تغییر رمز همراه بانک (ورود – دسترسی سریع) |
داخلی | غیرفعال سازی همراه بانک |
داخلی | شعبه یاب |
داخلی | گزارش مغایرت |
بین بانکی | انتقال وجه بین بانکی پایا (یک به یک) |
بین بانکی | انتقال وجه بین بانکی ساتنا |
بین بانکی | استعلام شماره شبا |
داخلی / شتابی | خرید شارژ |
توجهات لازم جهت به روز رسانی نسخه جدید همراه بانک:
- پس از دانلود نسخه جدید همراه بانک موسسه ملل و نصب آن, به صورت خودکار نسخه قبلی به روز رسانی شده و بدین صورت نیازی به حذف نسخه قدیمی از روی گوشی همراه نمی باشد.
مراحل فعال سازی و استفاده از سرویس:
- مراجعه به یکی از شعب موسسه اعتباری ملل در سراسر کشور و تکمیل فرم درخواست فعال سازی خدمات همراه بانک
- دانلود نسخه نرم افزار متناسب با سیستم عامل گوشی همراه از مسیر زیر: