بازدید نوروزی مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت از مرکز امداد مشتریان
محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در نخستین روز سال 99 با حضور در مرکز امدادمشتریان باتبریک عیدنوروز به کارکنان، از روند ارائه خدمات غیرحضوری در این مرکز بازدید کرد.
وی در گفتگویی صمیمی با کارشناسان مرکز امداد مشتریان گفت: تلاش و همت کارکنان خانواده رسالت، بانکداری دیجیتال در این بانک را محقق کرد.
وی به شیوع ویروس کرونا در کشور اشاره کرد وافزود: ما به عنوان نخستین بانک دیجیتال کشور باید تمام خدمات بانکی را به نحو احسن به مشتریان ارائه کنیم تا دغدغه مراجعه حضوری نداشته باشند.
گفتنی است مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت با شماره تماس 4747-021 در ایام هفته به صورت شبانه روزی پاسخگوی نیاز مشتریان است.