مراحل دریافت درگاه پرداخت اینترنتی از بانک گردشگری
درگاه پرداخت اینترنتی ویژه کسبوکارهایی است که دریافت و پرداخت آنها از طریق اینترنت صورت میپذیرد. در این خدمت امکان خرید و پرداخت وجه در هر زمان از شبانهروز امکانپذیر بوده و وجه مربوطه بلافاصله به حساب فروشنده واریز میگردد. بانک گردشگری امکان دریافت درگاه پرداخت اینترنتی را فراهم کرده است.
ما در این مطلب مراحل و مدارک لازم برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی بانک گردشگری را بررسی میکنیم:
این خدمت برای چه کسانی مناسب است؟
این خدمت برای شما کاربردی است اگر:
- در محیط مجازی به فروش کالا و خدمات میپردازید.
- با محدودیتهای زمانی موجود در ارائه خدمات بانکی در ساعات اداری)در شعب) مواجه هستید.
- احتیاج به بستری با امنیت ویژه برای فروش اینترنتی محصولات خود دارید.
مراحل دریافت درگاه پرداخت اینترنتی بانک گردشگری چیست؟
برای دریافت این خدمت کافی است سایت فروش کالا و یا خدمات شما به نماد اعتماد الکترونیک (enamad) مجهز باشد.
سایر مدارک موردنیاز جهت راهاندازی درگاه اینترنتی:
اگر بهعنوان یک مشتری حقیقی علاقهمند به دریافت درگاه پرداخت الکترونیک هستید کافی است پس از افتتاح حساب، مدارک زیر را به بانک ارائه نمایید:
- اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی مالک سایت.
- اسناد تملیکی و استیجاری مرتبط با محل فعالیت.
- مجوزهای رسمی از مراجع ذیصلاح جهت کسبوکار اینترنتی.
برای مشتریان حقوقی نیز مدارک زیر لازم است:
- اصل و تصویر آگهی تأسیس و آخرین تغییرات شرکت در قالب روزنامه رسمی
- اصل و تصویر اساسنامه شرکت.
- اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء.
دریافت اطلاعات بیشتر
شما میتوانید در تمامی ساعات شبانهروز و 7 روز هفته با شماره تلفن 02123950 تماس گرفته و نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادات و یا سؤالات خود را با کارشناسان این بانک در میان گذاشته و از مشاوره تلفنی نیز بهرهمند شوید.