فعالسازی درگاه پرداخت الکترونیکی متصل به بانک مسکن
امکان فعالسازی درگاه پرداخت الکترونیکی متصل به بانک مسکن، توسط شرکت فناوری اطلاعات ناواکو جهت استفاده مشتریان محترم بانک فراهم شده است. در این خصوص متقاضیان و دارندگان سایتهای اینترنتی ارائه دهنده کالا و خدمات میتوانند با مراجعه به یکی از شعب بانک و ارائه مدارک لازم و تکمیل فرمهای مربوطه، اقدام به ثبت درخواست استفاده از این سرویس نمایند.
پس از انجام تعاریف لازم توسط شرکت ناواکو، پذیرندگان سرویس میتوانند امکان استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی بانک مسکن را در سایت اینترنتی خود برای کلیه مشتریان دارنده کارتهای عضو شبکه شتاب فعال نمایند. شایان ذکر است امکان اخذ گزارشات و تراکنشهای انجام شده بر روی درگاه پرداخت الکترونیکی بانک مسکن نیز در پورتال شرکت برای پذیرندگان فراهم شده است.
مراحل فعالسازی درگاه پرداخت الکترونیکی متصل به بانک مسکن
- افتتاح حساب ( تاییدیه شماره حساب و شماره شبا از شعب بانک)
- تکمیل کاربرگ درخواست سرویس
- تکمیل فرم قرارداد پذیرندگی
- ارایه گواهی نماد اعتماد الکترونیک (enamad) با تاریخ معتبر
- ارایه مدارک هویتی و صنفی مطابق با جدول زیر:
پذیرنده حقیقی
ردیف | پذیرنده حقیقی | پذیرنده حقوقی تجاری | پذیرنده حقوقی غیرتجاری |
1 | تصویر شناسنامه و کارت ملی مالک سایت | تصویر شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء | معرفی نامه از طرف سازمان مربوطه جهت معرفی نام و شماره حساب فرد دارنده امضاء مجاز |
2 | تصویر سند یا اجاره نامه محل فعالیت یا مجوز رسمی کسب و کار اینترنتی از مراجع ذیصلاح | تصویر آگهی تأسیس و آگهی آخرین تغییرات شرکت (روزنامه رسمی) | تصویر روزنامه رسمی و آخرین تغییرات |
3 | — | تصویر اساسنامه شرکت | تصویر اساسنامه |
4 | — | — | تصویر مجوز فعالیت |
5 | — | — | کد اقتصادی و شماره ثبت |
- اخذ کد پذیرندگی: پس از دریافت و بررسی مدارک، نسبت به ثبت نام و اخذ کد پذیرندگی برای مشتری اقدام میگردد.
- پیادهسازی اولیه: مشتری نسبت به پیادهسازی اولیه درگاه پرداخت اینترنتی مطابق با مستندات فنی تحویل شده اقدام مینماید.
- دریافت اطلاعات کاربری: اطلاعات مورد نیاز مانند نام کاربری، رمز عبور، کد پذیرنده، کد ترمینال و … به همراه مدارک تکمیلی مورد نیاز از طریق شرکت PSP به ایمیل معرفی شده توسط مشتری ارسال میگردد و مشتری مدارک مورد نیاز را جهت تکمیل فرآیند ثبت نام به شرکت تحویل مینماید.
- تست نهایی و راه اندازی درگاه پرداخت اینترنتی: مشتری پس از دریافت اطلاعات مورد نیاز، اقدام به انجام تستهای نهایی نموده و پس از موفقیت، درگاه پرداخت اینترنتی مربوطه را در سایت خود فعال مینماید.
نام کاربری چیست