خدمات اینترنت بانک پارسیان چیست؟

چنانچه برای بار اول وارد اینترنت بانک پارسیان شده اید، باید نام کاربری و رمز ورود خود را تغییر دهید و از خدمات اینترنت بانک پارسیان آن استفاده کنید.

اینتــــرنت بانک یکی از سیسـتم های بانکـداری مــدرن بانک پارسیان میباشد. فرم تقاضای استفاده از «اینترنت بانک» توسط همه شعب بانک در اختیار مشتریان متقاضی قرار گرفته و می توانید با توجه به شرایط مندرج در فرم اقدام به تنظیم و امضای آن نمایید . پس از امضای فرم و تأیید آن توسط رئیس شعبه، خدمت مذکور برای شما فعال شده و رمز عبور به صورت محرمانه تحویل خواهد شد.

درصفحه اینترنت بانک، از طریق منوی اصلی به خدمات ذیل دسترسی خواهید داشت.

خدمات اینترنت بانک پارسیان

خانه

دارای لینک مستقیم برای مشاهده صورتحساب، انتقال وجه، پرداخت قبوض می باشد.

1. سپرده ها دریک نگاه

لیست کلیه سپرده های (ارزی و ریالی) نمایش داده می شود و قابلیت دریافت فایل به فرمت های مختلف را دارد. در این صفحه فهرست سپرده های قرض الحسنه و کوتاه مدت به همراه جزئیات آنها (شماره حساب، موجودی، مبلغ قابل برداشت و… ) و پیوندی به صفحه حساب های بلند مدت و کوتاه مدت ویژه و حساب های اندوخته مشتری، حساب های ارزی و حسابهایی که حق برداشت از آنها را دارید، نمایش داده می شود. در این صفحه با انتخاب هر یک از سپرده های خود می توانید صورتحساب آن را در دوره زمانی مورد نظر ببینید.

2. روزشمارمالی

امکان نمایش صورتحساب سپرده دلخواه در بازه زمانی مشخص، دریک صفحه با قابلیت تفکیک واریز و برداشت با رنگ های مختلف و اعلام مانده درهر روز و نمایش تاریخ میلادی درکنار تاریخ شمسی را دارد.

3. افتتاح سپرده

امکان افتتاح انواع سپرده ها با قابلیت انتخاب شعبه دلخواه (براساس نام و کد شعبه و حتی شماره تماس شعبه مد نظر) را دارد.

4. تماس ها

امکان تعریف اطلاعات افراد مرتبط با شخص دارنده اینترنت بانک در نظر گرفته شده است.

5. انتقال وجه

امکان انتقال وجه عادی، مستمر، دسته ای، کارت به کارت، کارت به سپرده، امکان انتقال بین بانکی پایا عادی، پایا مستمر، پایادسته ای نیز فراهم می باشد.

در حالت پیش فرض، مبلغ انتقالی بین حساب های خود شما یا حساب هایی که حق برداشت از آنها را دارید، نامحدود است و برای انتقال به حساب سایر اشخاص (که نیازمند رمز جداگانه ای خواهد بود) روزانه تا مبلغ 10.000.000ریال و ماهیانه تا مبلغ 100.000.000ریال انتقال وجه امکان پذیر است. سقف پیش فرض انتقال بین بانکی پایا نیز روزانه 150.000.000ریال است.

درصفحه انتقال وجه اطلاعات انتقال وجه به حساب خود و دیگران به کاربر نمایش داده می شود، که شامل حداقل و حداکثر مبلغ برداشت تراکنش منتخب و مانده برداشت پذیر امروز و این ماه است. سقف برداشت با مراجعه به یکی از شعب و ارائه درخواست کتبی قابل تغییر می باشد. درقسمت تکمیل جزئیات پرداخت در انتقال وجه عادی امکان نوشتن یادداشت برای گیرنده نیزمهیا می باشد.

6. گزارش ها

امکان دریافت گزارش انتقال وجه مستمر و انتقال وجه بین بانکی پایا و تراکنش های کارت وجود دارد.

7. مدیریت چک

در این قسمت، شما می توانید از امکانات زیر استفاده کنید:

– ثبت مشخصات چک پیش از پرداخت

ثبت مبلغ و تاریخ چک در سیستم اینترنت بانک ، فقط به منزله اطلاع رسانی به شعبه بوده و فاقد هرگونه اعتبار قانونی است .ضمناً در صورت وجود مغایرت بین اطلاعات ثبت شده در این سیستم و مندرجات روی برگه چک، اطلاعات چک، براساس عرف بانکداری مورد استناد شعبه میباشد.

-فهرست چک های واگذار شده به حساب

– گزارش دسته چک

8. مدیریت تسهیلات

در این صفحه جزئیات تسهیلات دریافتی شما نمایش داده می شود.

جزئیات نمایش داده شده عبارتند از: نوع تسهیلات، شماره تسهیلات، وضعیت تسهیلات، تاریخ شروع قرارداد، تاریخ سررسید قرارداد، مبلغ تسهیلات، مبلغ پیش دریافت، تعداد اقساط و جزئیات اقساط پرداختی.

گزارش جزئیات تسهیلات اعطایی به مشتری بر اساس گزینه های در حال بررسی ، پرداخت شده ناقص، فعال، دین حال شده، آماده برای تسویه و تسویه شده قابل فیلتر کردن و جست وجو است.

امکان پرداخت قسط شما و یا سایرین در بانک پارسیان از شماره سپرده شما نیز در نظر گرفته شده است.

9. مدیریت کارت

امکان مشاهده کارتها و وضعیت آنها، دریافت صورتحساب، موجودی، جزئیات کارت، انتقال وجه و مسدود نمودن آنها وجود دارد. کارت مسدود شده را فقط با مراجعه به شعبه می توانید مجدداً فعال کنید.

10. پرداخت

پرداخت قبض به وسیله کارت و حتی کارت های غیر از پارسیان وجود دارد.

11. خروج

برای خروج از سیستم اینترنت بانک، باید برای امنیت بیشتر از این گزینه استفاده کنید.

در اینترنت بانک پارسیان با انتخاب گزینه تماس با ما ، مشخصات مورد نیاز بانک برای اطلاع شما نمایش داده می شود. این مشخصات شامل: مرکز تماس، دورنگار، تلفن، تلفنبانک، تلفن گویا، مرکز پیام کوتاه و نشانی ساختمان ستاد است.

همچنین در گزینه تنظیمات قادر به تغییر رمز عبور، تغییر رمز دوم، تغییر نام کاربری، تنظیمات خانه، تنظیمات نمایش و تنظیمات صورتحساب خواهید بود.

برای ورود به اینترنت بانک، با استفاده از دکمه زیر از قسمت ورود به اینترنت بانک، با استفاده از نام کاربری و رمز ورود که از شعب بانک پارسیان دریافت کرده اید، وارد شوید. چنانچه برای بار اول وارد اینترنت بانک شده اید، باید نام کاربری و رمز ورود خود را تغییر دهید. پس از آن اولین صفحه ای که به صورت پیش فرض نمایش داده میشود، صفحه فهرست سپرده هاست.

اینترنت بانک پارسیان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.