آمادگی بانک ایران زمین، برای ارائه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری به مشتریان
براساس اعلام دولت مبنی بر ادامه محدودیتها به دلیل شیوع ویروس کرونا، بانک ایران زمین، ارائه خدمات الکترونیک و دیجیتال به مشتریان را با جدیت دنبال میکند.
به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، مشتریان میتوانند بخش عمدهای از امور بانکی خود را از طریق اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک، پایانههای الکترونیک پرداخت و سامانه پیامکی دریافت کنند.
فرهاد اینالوئی، معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در همین راستا ضمن اعلام آمادگی کامل بخش آی تی بانک برای ارائه خدمات به مشتریان گفت: تعداد تراکنشهای غیر حضوری بانک ایران زمین در سال 98 نسبت به سال 97 به میزان 109درصد رشد داشته و همچنین این تراکنشها از نظر مبلغ هم رشد 126درصدی را نشان میدهد.
بر همین اساس مشتریان میتوانند به جای حضور فیزیکی در شعب از امکانات آنلاین جهت انجام تراکنشهای خود بهره بگیرند.
ضمناً مرکز ارتباط با مشتریان (24809-021) بانک ایران زمین، به صورت 24 ساعته آماده رفع مشکلات و ارایه خدمات به مشتریان است.