نوبانک بانک آینده چیست و چه خدماتی دارد؟
با توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و پیشرفتهایی که در این زمینه رخ داده است شاهد ظهور دستاوردهای نوین در حوزه بانکداری الکترونیکی هستیم. یکی از جدیدترین محصولات بانک آینده در این حوزه، دستگاه نوبانک یا همان VTM است که مخفف عبارت Virtual Teller Machine و نسل بعدی دستگاه خودپرداز (ATM) خواهند بود.
البته باید خاطر نشان کرد دستگاه نوبانک (VTM) بانک آینده خیلی از محدودیتهایی که دستگاههای خودپرداز با آن مواجه بودند را ندارند. به عبارت دیگر VTM را میتوان یک باجه تقریبا بانکی دانست که حتی در ساعات غیر اداری هم توسط کارشناسان بانکی به صورت ویدیو کنفرانس برای انجام امور بانکی، با مشتری ارتباط برقرار کرده و خدمت مورد نظر مشتری را ارائه مینماید.
مزایای استفاده از نوبانک بانک آینده چیست؟
• ارائه خدمات بانکی در ساعات غیر اداری و ساعات تعطیلی شعب (ساعت کاری نوبانک از 8 الی 21:15)
• عدم نیاز به مراجعه حضوری مشتریان به شعب بانک
• گسترش ارائه خدمات بانکی از لحاظ جغرافیایی در مکانهایی که دسترسی به شعب بانک نمیباشد
• انجام خدمات بانکی بدون معطلی در کوتاهترین زمان ممکن
• استفاده آنی از برخی سامانههای احراز هویت، نظیر ثبت احوال
• انجام سرویسهای انتقال وجه به صورت آنی
• معافیت برخی از کارمزدهای بانکی نظیر ارتباط حساب با کارت و چاپ صورتحساب
خدمات قابل ارائه در نوبانک (VTM) بانک آینده چیست؟
• تعریف مشتری حقیقی ایرانی
• افتتاح حساب سرمایهگذاری کوتاهمدت و قرضالحسنه پسانداز
• صدور کارت نقدی اولیه و مجدد
• صدور مجدد رمز کارت نقدی
• صدور کارت هدیه
• بستن حسابهای مفتوحه در شعبه 7000
• فعالسازی پیامک
• پذیرش چک شخصی عهده بانک آینده
• اعلام موجودی حساب
• چاپ صورتحساب فارسی و لاتین
• انتقال وجه داخلی و پایا
• فعالسازی سامانه کیلید
• واریز و برداشت نقدی (بدون اتصال به کارشناس بانک)
• چاپ شماره شبا (بدون اتصال به کارشناس بانک)
• کلیه منوهای مربوط به خودپرداز
لیست نوبانکهای بانک آینده در ادامه آمده است: