خدمات بانکداری الکترونیک ایران زمین؛ بیخطرترین روش برای انجام خدمات بانکی
بانکها جزو مشاغلی هستند که خدمات آنها از زمان شیوع بیماری کرونا بیوقفه ادامه داشته و در این میان با توجه به اهمیت ادامه این روند، تاکید برحفظ سلامت مشتریان و کارمندان از الزامات ادامه آن بوده است.
به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، هادی قدیمی معاون عملیات بانکی این بانک با اشاره به تلاش همکاران شبکه بانکی در دو ماه گذشته گفت: بانکها از اولین روزهای شیوع بیماری کرونا از تمامی جهات، چه حضور مشتریان در شعب و چه دریافت و پرداخت اسکناس و بسیاری خدمات دیگر جزو مراکز در معرض خطر بودهاند، اما با توجه به اهمیت خدماتی که ارایه میکنند، با رعایت پروتکلهای بهداشتی بی وقفه به فعالیت خود ادامه میدهند.
قدیمی افزود: در همین خصوص تمهیدات ویژهای از قبیل صدور اطلاعیهها و بخشنامههای آموزشی و بهداشتی، تهیه ملزومات بهداشتی، آموزش مشتریان از طریق کانال های ارتباطی و … از روزهای ابتدایی اجرا شد، هرچند در روزهای ابتدایی با وجود کمبود وسایل بهداشتی همکاران من خالصانه و با از خودگذشتگی در محل کار خود حاضر شدند، که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی با تاکید بر این نکته که با وجود اینکه حدود دو ماه از اعلام ورود ویروس در کشور میگذرد اما شرایط همچنان سخت و دشوار است، اظهار داشت: همه ما باید در این شرایط به وظیفه اجتماعی خود عمل کنیم و تا جای ممکن به شعب مراجعه نکنیم تا زنجیره شیوع این ویروس شکسته شود.
قدیمی در پایان با اشاره به خدمات بانکداری الکترونیک ایران زمین گفت: در حال حاضر بانکداری الکترونیک و همراه بانک ایران زمین بیخطرترین روش برای انجام خدمات بانکی است که مشتریان میتوانند امور بانکی خود را از طریق آنها انجام دهند و از حضور در شعب جداً خودداری کنند.