چگونه از اینترنت بانک رفاه استفاده کنیم؟

پس از مراجعه به هریک از شعب بانک و دریافت کد کاربری و رمز عبور می‌تواند بصورت شبانه روزی ازخدمات اینترنت بانک رفاه استفاده کنید.

اینترنت بانک رفاه یکی دیگر از خدمات نوین درحوزه بانکداری الکترونیک است که با هدف ارائه خدمات بانکی به صورت آنلاین و بر روی بستر اینترنت راه‌اندازی شده است. این سرویس این امکان را برای مشتریان فراهم می‌سازد که بدون صرف هزینه با سرعت و دقت بالا در هر ساعت از شبانه‌روز خدمات بانکی مورد نیاز خود را از طریق اینترنت دریافت کنند.

مشتری پس از مراجعه به هریک از شعب بانک رفاه و دریافت کد کاربری و رمز عبور می‌تواند بصورت شبانه‌روزی از
خدمات اینترنت بانک رفاه استفاده نماید.

خدمات اینترنت بانک رفاه

نمایش فهرست حساب‌های همراه مشتری

در این خدمت کلیه حساب‌های همراه مشتریان به همراه مانده حساب و مبالغ قابل برداشت نمایش داده می‌شود.

دریافت صورتحساب

در این خدمت امکان دریافت صورتحساب براساس محدوده زمانی مورد نطر مشتری و به تفکیک مبالغ واریزی برداشت و یا هر دو حداکثر تا 200 رکورد فراهم شده است.

درج یادداشت تراکنش

در این خدمت امکان درج یادداشت دلخواه برای تراکنش‌های ثبت شده در صورتحساب مشترک فراهم شده است.

انتقال وجه بین حساب‌های همراه مشتری

انتقال وجه شامل انتقال وجه فوری، یکبار در زمان مشخص و دوره‌ای است. در انتقال وجه دوره‌ای تاریخ مورد نظر مشتری و تعداد دفعات انتقال وجه تعیین می‌شود.

انتقال وجه به حساب‌های همراه دیگران

در این خدمت امکان انتقال وجه فوری، یکبار در زمان مشخص و دوره ای  از یک حساب مشتری به حساب فرد دیگری در بانک رفاه فراهم شده است.

انتقال وجه بین بانکی

انتقال وجه بین بانکی از طریق ساتنا با در اختیار داشتن شماره شبای حساب مقصد به منطور انتقال مبالغ
بیش از یکصد و پنجاه میلیون ریال انجام می‌شود. انتقال وجه بین بانکی از طریق پایا با در اختیار داشتن شماره شبای حساب مقصد انجام می‌شود. انتقال وجه بین بانکی از طریق پایای گروهی امکان ایجاد همزمان چندین انتقال وجه پایا (حداکثر 10 عدد) را تنها با دریافت یک بار رمز دوم می‌دهد.

انتقال وجه کارت به کارت

انتقال وجه از کارت رفاه به کارت بانک‌های عضوشتاب با استفاده از کد اعتبار سنجی (Cvv2)، تاریخ انقضاء و
رمز دوم کارت مبدأ انجام می‌شود.

انتقال وجه به حساب‌های شناسه دار

در این خدمت مشتری می‌تواند با ثبت شناسه پرداختی که از سازمان مورد نظر دریافت نموده است از طریق انتقال وجه فوری، واریز مبلغ مورد نظر خود را به حساب‌های شناسه دار انجام دهد.

مشاهده وضعیت چک‌های مشتری

این خدمت به منظور نمایش وضعیت برگ‌های چک بوده که مشتری می‌تواند با ثبت شماره سریال چک/سریال شروع و یا مشخص نمودن بازه زمانی، وضعیت چک (عمل شده، باطله، برگشتی، مسدودی) مورد نظر خود را مشاهده نماید.

درخواست صدور دسته چک

کاربر می‌تواند برای حساب جاری خود، در صورتیکه 80% از برگه‌های دسته چک واصل شده باشد، درخواست خود را جهت صدور دسته چک جدید به هر یک از شعب بانک رفاه ارسال نماید. برای فعالسازی این خدمت مشتری می‌بایست به یکی از شعب بانک مراجعه و نسبت به تکمیل فرم فعالسازی خدمت اقدام نماید.

پرداخت قبوض

پرداخت کلیه قبوض با ثبت شماره شناسه قبض و شناسه پرداخت به صورت تکی و یا دسته ای حداکثر تا 10
قبض در این سامانه امکان پذیر است.

پرداخت حق بیمه کارفرمایان

کارفرمایان سازمان تامین اجتماعی قادر خواهند بود از طریق این سامانه و بدون مراجعه حضوری به شعب بانک نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام نمایند.

پرداخت اقساط تسهیلات

مشتری با ثبت کد 10 رقمی شماره تسهیلات مندرج بر روی دفترچه اقساط و مبلغ مورد نظر به باز پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی اقدام می‌نماید.

خرید شارژ

در این خدمت امکان خرید شارژ سیم کارت‌های اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل به روش مستقیم فراهم شده است.

مشاهده مانده حساب

در این خدمت مشتری می‌تواند مانده حساب های همراه خود را مشاهده کند.

تعیین نام مستعار برای حساب

مشتری می‌تواند یک نام مستعار به شماره حساب خود اختصاص دهد و پس از آن نام مستعار تخصیص داده شده به جای شماره حساب در هریک از خدمات انتخابی مشتری نمایش داده شود.

تغییر رمز

مشتری می‌تواند با استفاده از گزینه تغییر رمز، رمز ورود به سامانه بانکداری اینترنتی و یا رمز دوم خود را که به منظور انجام تراکنش‌های مالی مورد استفاده قرار می گیرد تغییر دهد.

تغییر حساب پیش فرض (مرتبط) رفاه کارت همراه

مشتری می‌تواند با استفاده از این خدمت، رفاه کارت همراه خود را به یکی از حسابهای همراه مورد نظر خود مرتبط سازد.

فعال یا غیر فعال کردن کارت

مشتری به سهولت می‌تواند کارت رفاه خود را در هر زمان فعال یا غیرفعال نماید.

چاپ آخرین رسید مالی

امکان چاپ آخرین تراکنش مالی انجام شده توسط کاربر را می‌دهد.

ارسال رسید تراکنش مالی

امکان ارسال رسید تراکنش مالی به پست الکترونیک مشتری: در صورتیکه آدرس پست الکترونیک مشتری در هر یک از شعب بانک رفاه ثبت شده باشد، رسید تراکنش های انجام شده از طریق سامانه بانکداری اینترنتی به صورت خودکار برای مشتری ارسال خواهد شد.

امکان ارسال رسید تراکنش مالی به پست الکترونیک مشتری ذینفع: در صورتیکه مشتری هنگام انجام تراکنش از طریق سامانه بانکداری اینترنتی آدرس پست الکترونیک مورد نظر خود را در فیلد مربوطه وارد نماید، رسید تراکنش مورد نظر به آدرس پست الکترونیک ارسال خواهد شد.

امکان ارسال رسید تراکنش مالی از طریق پیامک: در صورتیکه مشتری هنگام انجام تراکنش های داخلی بانک، کارت به کارت، پایا و ساتنا فیلد مربوط به شماره موبایل را وارد نماید، رسید تراکنش به شماره مورد نظر پیامک خواهد شد.

مدیریت مخاطبان

در این خدمت مشتری می‌تواند شماره حساب، شناسه پایا، شماره کارت، ایمیل و شماره موبایل مخاطبان پرکاربرد خود را ذخیره نماید و هنگام انجام تراکنش ها به سهولت با استفاده نام با نام خانوادگی مخاطب مورد نظر خود را انتخاب نماید.

افتتاح حساب آنلاین

این سامانه امکان افتتاح سپرده پس‌انداز، بدون نیاز به حضور در شعب را فراهم کرده است.

استفاده از اینترنت بانک رفاه

مشتریان محترم می‌توانند پس از ورود به سایت بانکداری اینترنتی بانک رفاه  یا کلیک بر روی لینک بانکداری اینترنتی در پورتال بانک رفاه  پس از درج نام کاربری و رمز عبور به محیط مربوطه وارد شوند.

3 نظرات
  1. مهراب می گوید

    با درود،
    چرا در یکی دو هفته اخیر ارتباط با سامانه الکترنیکی بانک رفاه کارگران میسر نمیباشد؟
    مهراب

  2. M.Derakhshan می گوید

    با درود و عرض ادب.
    چرا هفته هاارتباط با اینترنت بانک مقدور نیست.چنانچه تداوم داشته باشد.حسابهای خودرا مسدود نمائیم.

  3. ناشناس می گوید

    پیام خطای ارتباط همراه بانک با سرور نمی باشد میده .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.