چگونه از موبایل ‌بانک کارآفرین استفاده کنیم؟

بانک کارآفرین جهت رفاه حال مشتریان ارجمند، نسخه پنجم سامانه موبایل ‌بانک کارآفرین را راه‌اندازی نموده است.

موبایل ‌بانک کارآفرین این امکان را فراهم کرده است تا مشتریان در هر ساعت از شبانه‌روز، با استفاده از گوشی تلفن همراه خود به اطلاعات سپرده بانکی یا کارت خود دسترسی یافته و از خدماتی نظیر انتقال وجه، پرداخت قبض، خرید شارژ، امور مربوط به سپرده و کارت و… استفاده کنند.

بانک کارآفرین جهت رفاه حال مشتریان ارجمند، نسخه پنجم (5.0.3) سامانه موبایل بانک را راه‌اندازی نموده است.

شرایط استفاده از موبایل ‌بانک کارآفرین

چنانچه برای بار نخست متقاضی استفاده از خدمات سامانه موبایل بانک کارآفرین هستید، برای استفاده از این خدمات کافی است به یکی از شعبه‌های بانک کارآفرین مراجعه نموده و فرم درخواست فعال‌سازی خدمت این سامانه را تکمیل کرده و پاکت حاوی نام کاربری و رمز عبور این سامانه را دریافت نمایید.

در صورتی که از نسخه دوم یا سوم سامانه همراه ‌بانک استفاده نموده‌اید، نیازی به مراجعه به شعبه و ارائه درخواست کتبی نیست و با دریافت فایل نسخه جدید، می‌توانید سامانه همراه ‌بانک کارآفرین را به نسخه چهارم (5.0.3) ارتقا دهید.

موبایل ‌بانک کارآفرین

نسخه پنجم (5.0.3) سامانه موبایل بانک کارآفرین صرفاً با سیستم عامل تلفن‌های همراه و تبلت‌های هوشمند به شرح زیر سازگار است:

  • تلفن و تبلت‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل android نسخه 4 به بالا
  • تلفن و تبلت‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل iOS نسخه 7 به بالا

همچنین این سامانه صرفاً برای مشتریان حقیقی دارای حساب انفرادی ریالی قابل استفاده است و حساب‌های مشترک (با شرط برداشت هر یک به تنهایی و شرط برداشت چند امضا) و حساب‌های مشتریان حقوقی در حال حاضر امکان استفاده از این سامانه را ندارند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.