خدمات اینترنت بانک گردشگری و نحوه استفاده از آن
بانک گردشگری، سامانه اینترنت را بهمنظور همگامسازی مشتریان با آخرین فناوریهای روز و استفاده از اینترنت برای انجام امور بانکی به جهت جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی در صف بانکها و ترافیک ارائه کرده است.
اینترنت بانک گردشگری
شما با استفاده از خدمات اینترنت بانک، میتوانید با دریافت رمز اینترنتی از هر یک شعب بانک گردشگری، بسیاری از امور بانکی خود را از طریق اینترنت، در محل کار یا منزل خود، در کوتاهترین زمان و بدون نیاز به مراجعه به شعبه انجام دهید.
چگونه میتوانید کاربری اینترنت بانک گردشگری دریافت نمایید؟
شما برای استفاده از خدمات اینترنت بانک گردشگری و بهرهمندی از این سامانه، میتوانید با تکمیل فرم درخواست فعالسازی خدمات اینترنتی و تحویل آن به یکی از شعب بانک، نام کاربری و کلمه عبور خود را از بانک دریافت کنید.
از چه خدماتی در اینترنت بانک گردشگری بهرهمند خواهید شد؟
کلیه خدمات مربوط به سپردهها
- افتتاح سپرده
- مشاهده جزئیات سپرده (اعم از موجودی، تاریخ افتتاح و …)
- مشاهده صورتحساب سپردهها (بر اساس تاریخ یا بر اساس تعداد)
- انتقال وجه بین حسابهای خود و به حسابهای دیگران با استفاده از CVV2، تاریخ انقضا و رمز دوم کارت (رمز اینترنتی)
- انتقال وجه بهحساب سازمانهای خیریه، انتقال وجه گروهی، انتقال وجه مستمر (انتقال وجه زماندار به تاریخ آینده)
- انتقال وجه بینبانکی با مبالغ بالا اعم از ساتنا، پایا، پایای مستمر و ساتنای مستمر با در اختیار داشتن شماره شبای سپرده مقصد
- امکان مدیریت کارتابل سپردههای حقوقی و مشترک
امکان تغییر مشخصات سپرده
- مسدودی سپرده،
- رفع مسدودی سپرده،
- بستن سپرده،
- تغییر سپرده،
- تعیین مقصد سود،
- تغییر روز واریز سود.
خدمات کارت
- مسدود کردن کارت
- صدور کارت (درخواست خرید کارت هدیه، صدور کارت المثنی و کارت نقدی)
- تعیین محدودیتهای عملیات کارت (ایجاد محدودیت برای سقف انتقال از کارت، خرید کالا و برداشت از کارت)
- تغییر سپردههای کارت (تغییر سپرده اصلی، درخواست افزودن حساب فرعی به کارت و حذف حساب فرعی از کارت)
- امکان گزارشگیری از کارت شامل تغییرات کارت اعم از تغییرات سپرده کارت و تغییرات وضعیت کارت و تراکنشهای کارت بانکی
- امکان محدودسازی نوع تراکنش واریز، برداشت و …
- خدمات رمز کارت (شامل درخواست رمز کارت و رمز اینترنتی کارت)
خدمات مربوط به تسهیلات
- مشاهده لیست تسهیلات به همراه جزئیات آنها
- درخواست پرداخت اقساط بهصورت آنی و برخط
خدمات چک
- گزارش وضعیت دستهچک
- درخواست صدور دستهچک
- گزارش وضعیت چکهای واگذارشده به سپرده
- خدمات صدور چک مانند درخواست صدور چکبانکی و بینبانکی
تغییر تنظیمات
- تغییر نام کاربری
- تغییر رمز
- مدیریت دفترچه کارت و سپرده
- آخرین ورودها و تنظیمات امنیتی (امکان محدود کردن آدرس برای ورود به اینترنت بانک)
سایر خدمات
- ثبت درخواست صدور و تغییر رمز سامانههای تلفنبانک، همراه بانک و پیامک بانک
- ثبت درخواست پایانه فروش
دریافت اطلاعات بیشتر
شما میتوانید در تمامی ساعات شبانهروز و 7 روز هفته با شماره تلفن 02123950 تماس گرفته و نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادات و یا سؤالات خود را با کارشناسان این بانک در میان گذاشته و از مشاوره تلفنی نیز بهرهمند شوید.
سلام.من میخواهم از حساب کوتاه مدت خود در بانک گردشکری صد میلیون به حساب بلند مدت انتقال یا تبدیل کنم چگونه بدون.حضور در شعبه با اینترنت بانکم.سپرده را به بلند مدت انتقال دهم. سپاس