مرکز تماس بانک آینده
مرکز تماس خدمات بانک آینده بهصورت 24 ساعته و بدون تعطیلی، پاسخگوی تمامی پرسشهای مشـتریان عزیز میباشــد. این مـرکز با به کارگیری کارشناسان زبده و با استفاده از ابزارهای نوین و با ساختاری مشتری مدار و خدمت محور، ارتباطی دو سویه را با مشتریان محترم برقرار کرده است.
به منظور اطلاع رسانی در تمامی ساعات شبانه روز و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به مشتریان و رضایتمندی آنان، مرکز تماس خدمات بانک آینده، به عنوان همراه، مشاور و پشتیبان مشتریان راهاندازی شده است.
این مرکـز، همچنین شمـا را در پیگیـری کامـل و رفع مشـکلات احتمالی در استفاده از انواع خدماتبانکی یاریمیرساند. همچنین ضمن دریافت نظرات، پیشنهادها و انتقادهای اشخاص و مشـتریان، آنها را گـزارش نمـوده و به واحـدهای مربـوطـه در بانـک ارسـال مینمـایـد و با پیگیـری و دریافـت نتیجـه، آن را به شخـص یا مشتریای که تماس گرفته نیز، اطلاعمیدهد.
اهداف مرکز تماس خدمات بانک آینده
- ارتقاء سطح خدمترسانی مطابق با خواستههای مشتری
- حمایت و پشتیبانی از مشتریان در راستای رفع مشکلات احتمالی
- تسهیل و تسریع در فرآیند اطلاعرسانی به مشتریان
- سهولت دسترسی به اطلاعات و خدمات فارغ از محدودیتهای زمانی و مکانی
- ایجاد ارتباط دوسویه به روش آسان و سریع
- ارائهی مشاوره بانکی
خدمات تماس مشتریان
- پاسخگویی به تمامی سوالات مشتریان و خدمترسانی به آنها
- ارائهی اطلاعات شعب و واحدهای بانک
- ارائهی اطلاعات درباره انواع خدمات، سپردهها و تسهیلات
- راهنمایی درباره انواع عملیات بانکی و انواع چک
- راهنمایی در خصوص انواع کارتها
- راهنمایی در مورد انواع صندوقهای سرمایهگذاری و بانکداری اختصاصی
- اطلاعرسانی خدمات جدید
- اعلام نتایج قرعهکشی
- اطلاعرسانی درباره آخرین اخبار استخدامی
- رسیـدگی به مسـائل و مشـکلات بانکـی مشـتریان و پیگیری به منظور ارائهی پاسخ مطلوب
- دریافت و پیگیری تمامی نظرات، انتقادها، شکایات و پیامهای مردمی و انعکاس آن به واحدهای ذیربط
- جمع آوری نقطه نظرات و درخواستهای مشتریان
- پیگیری رفع مغایرتهای مالی
- پیگیری و ارائه انواع خدمات کارت (فعال سازی، اعلام مفقودی، رمز مجدد و…. )
- پشتیبـانی و پاسخگویی به دارنـدگان انواع کارتهای پرداخـت الکترونیکی بانک آینده
- رسـیـدگی به تمـامی مشـکلات کارت ماننـد: رمز، پیغـامهای خطا و … .
- رسیدگی به مشکلات کارتهای ضبط شده
- پیگیری رفع مغایرتهای کارت
- رفع مشکلات و آموزش مشتریان
- ارجاع متقاضیان دریافت کارت به شعب بانک آینده
27663000 – 021 | مرکز تماس بانک آینده |
27663300 – 021 | امداد کارت |
27663400 – 021 | امداد شعب |
27663500 – 021 | امداد پذیرندگان پایانه های فروش (P.O.S) |
27663200 – 021 | امداد مشتریان |
27663030 – 021 | صندوق های سرمایه گذاری بانک |
27663600 – 021 | پیشخوان مجازی |
برای حساب کوتاه مدت چند درصد سود هست ایا میتوانیم برداشت هم کنیم