تلاش برای کشف استعدادها در گروه بهسازان فردا

گروه بهسازان فردا به عنوان یکی از حامیان اصلی پنجمین دوره مسابقات چالش برنامه‌نویسی که به مدت دو روز در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد، حضور داشت.

در این رویداد یک چالش خاص در حوزه ICT مورد هدف قرار گرفت و یک مسابقه برای حل این چالش برگزار شد. هدف اصلی این رویداد شناسایی برنامه‌نویسان و تیم‌های توانمند در کسب‌وکارهای مبتنی برICT و اتصال آنها به بازار کار است.

تلاش برای کشف استعدادها

محمد هادی شالباف، رئیس مرکز نوآوری بهسازان فردا (پل‌وینو) در پاسخ به این سوال عصربانک که هدف گروه بهسازان فردا از حضور در رویدادهای همانند ICT Challenge چیست، گفت: «به عنوان یک مجموعه پیش‌رو در حوزه فناوری‌های مالی برای رفع نیازهای گروه باید به شناسایی نیروهای مستعد بپردازیم و افراد را با توجه به خواسته‌های خودمان پرورش دهیم. زیرا قصد نداریم تنها از افرادی متخصص و کارآمد حوزه‌های مربوط به فعالیت‌مان بهره ببریم. در واقع برای فعالیت در حوزه‌هایی که نیاز به حرکت در لبه تکنولوژی و توسعه فعالیت‌های کسب‌وکاری دارد به دنبال افرادی هستیم که دانش و توانمندی‌های آنها متناسب با روندهای جهانی باشد. باید این نیروها را قبل از ورود به بازار کار شناسایی کنیم تا به درستی در جایگاهی که مورد نیاز است قرار گیرند و حضور در چنین رویدادهای بستر‌های تحقق به این اهداف را مهیا می‌سازد.»

تلاش برای کشف استعدادها در گروه بهسازان فردا

شالباف با اشاره به ظرفیت‌های گسترده حوزه فین‌تک در کشور بیان کرد: «متاسفانه شناخت عمیقی از صنعت بانکداری و فناوری‌های نوین مربوط به آن در کشورمان وجود ندارد و افراد آگاهی خاصی نسبت به نیازها و چالش‌های این صنعت ندارند. به همین دلیل سعی کردیم حدود 40 نفر از افراد مستعد را به عنوان کارآموز جذب کنیم تا دانش‌شان را نسبت به چالش‌‌های حوزه بانکی و مالی توسعه دهیم و تعدادی از آنها را نیز در مجموعه خود جذب کنیم.»

گفتنی است این رویداد 5شنبه و جمعه گذشته با حضور نزدیک 200 نفر در قالب 60 تیم برگزار شد و در انتها به 3 تیم برتر جوایزی تعلق گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.