امکانات اینترنت بانک موسسه اعتباری ملل برای کاربران
در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و ایجاد امکان دسترسی آسان به خدمات بانکی با هدف انعطاف پذیری بیشتر، خدمات بانکی متنوع در اینترنت بانک ملل ارائه میگردد.
به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل امکانات که در اینترنت بانک ملل برای کاربران وجود دارد بدین شرح است:
- خلاصه وضعیت حسابها شامل صورتحساب دورهای
- صورتحساب دستگاه پایانه فروش
- صورتحساب کارت
- گزارش تراکنشهای ساتنا و پایا
- انتقال وجه کارت به کارت داخلی و شتابی
- خیریه و کمک های مردمی
- مدیریت چک شامل مسدود کردن چک، وضعیت دسته چک و چکهای واگذار شده به حساب
- پرداخت قبض و گزارش قبضهای پرداخت شده
- مدیریت تسهیلات شامل بازپرداخت و تاریخچه و…
- شارژ تلفن همراه
- مدیریت کارت شامل مسدود کردن کارت، تغییر رمز دوم کارت و مشاهده وضعیت کارت
- مدیریت رمز دوم پویا
- صورتحساب کارت اعتباری
- بازپرداخت کارت اعتباری
- مسدود کردن کارت اعتباری
- تغییر رمز دوم کارت اعتباری
- گزارشات مربوطه به صندوق ضمانت سپرده
- کارتابل کارت شامل تراکنشهای در انتظار تایید و گزارش تراکنشهای حسابهای مشترک
- تغییر رمز ورود و تراکنش
- سرویس ها شامل درخواست تسهیلات، گزارش مغایرت و رهگیری مغایرت
پیشنهاد میگردد به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا با اینترنت بانک ملل کلیه فعالیت های بانکی خود را در هر زمان از شبانه روز و هر مکان انجام دهید.