فناپ‌تک، واحد صنعتی نمونه استان خوزستان شد

فناپ تک (عضو گروه شرکت‌های فناپ) به عنوان واحد صنعتی نمونه استان خوزستان در محل سراسری استانداری با حضور استاندار و جمعی از مدیران استانی برگزیده شد.

به گزارش واحد روابط عمومی فناپ، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان روز یکشنبه 23 شهریور 99، در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به بررسی موضوعات مختلف زیرساختی پرداختند. در این میان از شرکت‌های برتر در حوزه‌های مختلف تقدیر به عمل آمد و شرکت‌هایی که به عنوان واحد نمونه صنعتی از جانب سازمان صنعت، معدن و تجارت ارزیابی شده بودند، معرفی و از آنها تقدیر به عمل آمد.

در این رویداد، شرکت فناپ تِک از میان ده هزار واحد تولیدی‌صنعتی استان خوزستان به عنوان برترین واحد تولید کننده، در حوزه تجهیزات الکترونیک برگزیده شد. فناپ تک در نخستین پروژه، خط تولید دستگاه هاى کارتخوان را تحت لیسانس شرکت تایوانی CASTLES در منطقه آزاد اروند راه‌اندازى و در گذر زمان با توجه به نیازهای بازار، توسعه محصولات جدید از جمله طراحی، تولید، تأمین قطعات یدکی و تعمیرات را در دستور کار قرار داده است. از جمله محصولات فناپ تک می‌توان به تولید روزانه بیش از 40 هزار رول کاغذ، کارتخوان، کیوسک سفارش‌گذاری رستورانی، کارتخوان تاکسی، دستگاه شارژ تلفن همراه و کارتخوان غیر تماسی اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.