تکمیل زیرساختهای بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین با اشاره به تکمیل زیرساخت های بانکداری دیجیتال و آغاز مراحل اجرایی آن در این بانک گفت: مراحل اولیه توسعه و اجرای بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین، در روزهای پنجشنبه 25 لغایت شنبه 27 مهر زیرساخت ها ارتقاء و پیاده سازی خواهند شد.
به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، سید محمد حسین استاد درخصوص ارتقاء و توسعه سیستم های این بانک در روزهای انتهایی هفته جاری اظهار داشت: از حدود 4 سال گذشته تلاش های زیادی در راستای پیاده سازی زیرساخت های لازم برای اجرای بانکداری دیجیتال در این بانک پیاده سازی شده است، و بخشی از این سیستم ها در روزهای یاد شده اجرایی خواهد شد.
استاد در خصوص اختلالی که امکان دارد مشتریان در دریافت خدمات بانک با آن مواجه شوند گفت: اجرای پروژه یاد شده از ساعت 1 دقیقه بامداد روز جمعه آغاز خواهد شد و تمامی درگاه های دریافت خدمات بانکی تا ساعت 6 صبح همان روز قطع خواهند بود. اما امکان دارد تا روز یکشنبه مشتریان در دریافت خدمات با اختلالاتی مواجه شوند.
وی افزود: از تمامی مشتریان بانک درخواست می شود با توجه به اینکه ممکن است با اختلالاتی در روزهای یاد شده مواجه شوند، امور بانکی خود را تا زمان یاد شده انجام دهند.
در پایان مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین از مشتریان در خواست کرد در صورت بروز مشکل با شماره 24809-021 مرکز ارتباط با مشتریان بانک تماس بگیرند.
به اطلاع مشتریان گرامی می رساند در راستای توسعه و پیاده سازی سیستم های بانک ایران زمین، تمامی خدمات بانکی این بانک از ساعت یک دقیقه بامداد روز جمعه 25مهر تا ساعت 6 بامداد همان روز قطع خواهد بود.
پیشاپیش از مشکل ایجاد شده از شما مشتریان گرامی پوزش می طلبیم