فرایند درخواست کارت اعتباری ارزان قیمت بانک پاسارگاد در اپلیکیشن ویپاد

کارت اعتباری ارزان ‌قیمت بانک پاسارگاد با هدف تکمیل و توسعه طرح «تسهیلات ارزان‌ قیمت» گروه مشتریان حقیقی، طراحی شده است.

«کارت اعتباری ارزان ‌قیمت بانک پاسارگاد» با هدف تکمیل و توسعه طرح «تسهیلات ارزان‌ قیمت» و همچنین بهره‌مندی هر چه بیشتر گروه مشتریان حقیقی، طراحی شده است.

این طرح بر مبنای «نتیجه اعتبارسنجی مشتریان» و تلاش در جهت گسترش هر چه بیشتر «سطح مراودات مشتریان با بانک (امتیاز وجوه سپرده‌های مشمول مشتریان)»، طراحی شده است؛ به‌نحوی که از طریق طرح یادشده و براساس امتیاز سپرده‌های مشمول مشتریان، تسهیلات در قالب عقد مرابحه و از طریق ابزار کارت اعتباری به ایشان اعطا می‌گردد. (امکان تعیین فاکتورهای «مبلغ تسهیلات» و «مدت و مبلغ سپرده‌گذاری» فراهم است.)

کلیه مشتریان حقیقی دارنده سپرده‌های قرض‌الحسنه جاری با دسته‌چک و بدون دسته‌چک و نیز سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی نزد بانک، در صورت برخورداری از شرایط لازم، مشمول برخورداری از امتیاز استفاده از تسهیلات یادشده هستند. نحوه محاسبه امتیاز جهت برخورداری از این طرح بدین صورت است که به ازای هر 1.000.000ریال «حداقل موجودی روزانه» سپرده‌های مشمول مشتریان از زمان «ثبت درخواست دریافت تسهیلات»، یک امتیاز در نظر گرفته می‌شود و امتیاز تجمعی سپرده‌های مشمول مشتریان از زمان ثبت درخواست از طریق اپلیکیشن ویپاد، حداقل به مدت سه ماه و حداکثر به مدت یک ‌سال، محاسبه خواهد شد.

کارت اعتباری ارزان قیمت بانک پاسارگاد

حداقل مبلغ تخصیص اعتبار به مشتریان مشمول 100میلیون ریال و حداکثر مبلغ مذکور، 300میلیون ریال است. اما از آنجا که مجموع اعتبار قابل تخصیص از سوی شبکه بانکی کشور به هر مشتری در قالب کارت اعتباری، حداکثر 500میلیون ریال است، لذا تخصیص اعتبار در قالب کارت اعتباری و از طریق این طرح نیز در مجموع اعتبار قابل تخصیص به هر مشتری، لحاظ خواهد شد. ضمن آنکه مشتریان گرامی صرفاً می‌توانند از امتیاز سپرده‌های مشمول خود در قالب یکی از طرح‌های «کارت اعتباری ارزان‌ قیمت بانک پاسارگاد» یا «اعطای تسهیلات ارزان ‌قیمت» استفاده کنند.

شایان ذکر است نرخ سود بازپرداخت تسهیلات کارت اعتباری در ازای ماندگاری وجوه در سپرده قرض‌الحسنه جاری مشتری و متناسب با ضریب اعطای تسهیلات و با توجه به شرایط درخواستی ایشان، 12، 15 و 18درصد است؛ همچنین نرخ سود بازپرداخت تسهیلات کارت اعتباری در ازای ماندگاری وجوه در سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی مشتری و متناسب با ضریب اعطای تسهیلات و با توجه به شرایط درخواستی ایشان، 15 و 18درصد است. چنانچه تسهیلات کارت اعتباری تا روز سررسید تسهیلات تسویه شود، مطابق با نرخ مصوب مذکور، سود دریافت می‌شود ولی در صورت عدم پرداخت بدهی تا مهلت تعیین‌شده، مشتری ملزم به بازپرداخت نرخ سود 18درصد به صورت روزشمار به علاوه 6درصد جریمه تأخیر، خواهد بود.

فرآیند “ثبت درخواست دریافت تسهیلات در اپلیکیشن ویپاد”

در این مرحله مشتریان گرامی باید حداقل 3ماه پیش از تاریخ موردنظر خود به‌منظور دریافت تسهیلات در قالب کارت اعتباری، درخواست خود را از طریق اپلیکیشن ویپاد ثبت کنند. برای دانلود این اپلیکیشن روی دکمه زیر کلیک کنید.

دانلود اپلیکیشن ویپاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.