وکالت‌نامه افتتاح حساب در بانک سامان ویژه اشخاص مقیم خارج از کشور

بانک سامان، دو نمونه وکالت‌نامه با موضوع افتتاح انواع حساب‌های بانکی با حق برداشت برای وکیل و بدون حق برداشت برای وکیل تهیه کرده‌ است.

بانک سامان با هدف جلب رضایت شما مشتریان ایرانی مقیم خارج از کشور، دو نمونه وکالت‌نامه با موضوع افتتاح انواع حساب‌های بانکی با حق توکیل به غیر و برداشت برای وکیل و افتتاح انواع حساب‌های بانکی با حق توکیل به غیر بدون حق برداشت برای وکیل تهیه و تنظیم کرده‌ است. در ادامه مطلب درباره وکالت‌نامه افتتاح حساب در بانک سامان توضیحاتی داده شده است.

خوب است بدانید:

  • این نمونه وکالت‌نامه‌ها صرفاً برای استفاده مشتریان مقیم خارج از کشور است. مشتریان داخلی برای معرفی وکیل لازم است، وکالت‌نامه رسمی تنظیم‌شده در دفاتر اسناد رسمی ارائه کنند.
  • پس‌از تکمیل وکالت‌نامه موردنظر، می‌بایست موکل آن را به تأیید سفارت جمهوری اسلامی ایران برساند؛ در غیر این صورت وکالت‌نامه تنظیم‌شده معتبر نبوده و به آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • اگر از نظر موکل، مفاد وکالت‌نامه تنظیم‌شده اختیارات وکیل را پوشش ندهد، موکل می‌تواند ازطریق تنظیم وکالت‌نامه رسمی در کنسولگری، سفارت‌خانه یا دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران، اختیارات دلخواه برای وکیل را تعیین کند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.