ویدیو بانک مسکن چیست و چه خدماتی دارد؟
بهدلیل پیشرفتهای روز افزون تکنولوژی و فناوریهای بانکی و توسعه شبکههای ارتباطی، رویکرد بسیاری از مشتریان برای استفاده از خدمات بانکی بر استفاده از سرویس های غیر حضوری گرایش یافته است و ترجیح ایشان به دریافت خدمات بهصورت غیر حضوری و 24 ساعته قرار گرفته است.
یکی از سرویس های بانک مسکن که در این زمینه در حال گسترش است، ارائه خدمات بانکی در بستر ویدیو بانک مسکن است که از این طریق امکان ارتباط رو در روی مشتریان با کارشناسان بانک بهصورت 24*7 فراهم میگردد.
از مزایای این سرویس، امکان ارائه بر روی بسترهای مختلف از جمله تلفن همراه و تبلت است.
در حال حاضر ساعات ارائه خدمات از ساعت 8 صبح لغایت 14:30 است.
در حال حاضر خدمات قابل ارایه ویدیو بانک مسکن به شرح ذیل است:
- درخواست انسداد کارت
- درخواست رفع سوءاثر چک بر اساس مرور زمان
- درخواست رفع سوءاثر چک از طریق پاس شدن چک
- درخواست انسداد حساب متوفی
- اعلام مفقودی کارت
- اعلام مفقودی دفترچه حساب
- اعلام مفقودی برگ سپرده بلندمدتی
- درخواست مسدودی سپرده بلندمدت
- درخواست غیرفعالسازی برچسب ETC
- اعلام خرابی ابزارهای الکترونیک از جمله ATM، وب کیوسک و …
- انجام عملیات تغییر حساب یارانه مشتریان (از میان حسابهای خودش)
- درخواست محاسبه و اعلام امتیاز حسابهای تعهدی
- اطلاع از روند درخواست پرونده تسهیلاتی غیرحضوری با استفاده از کدپیگیری مشتری
- اعلام صورت وضعیت تسهیلات پرداختی
- خدمات مشاوره و بازاریابی
ارتباط ویدویی با کارشناسان ویدیو بانک مسکن در استانهای مختلف