موشن گرافیک/ روش دریافت غیرحضوری رمز عبور همراه نوین

آیا با روش دریافت غیرحضوری رمز عبور همراه نوین آشنایی دارید؟ بانک اقتصادنوین با هدف تسهیل دریافت خدمات بانکی نوین، امکان فعال‌سازی و دریافت غیرحضوری رمز همراه نوین را فراهم کرد.

بانک اقتصادنوین با هدف تسهیل دریافت خدمات بانکی نوین و کاهش مراجعات حضوری مشتریان گرامی به شعب در دوران پاندمی کرونا، امکان فعال‌سازی و دریافت غیرحضوری رمز عبور سامانه «همراه نوین» را فراهم کرد.

 با این امکان جدید که در راستای تسهیل بهره‌مندی هر چه بیشتر مشتریان ارجمند از خدمات غیرحضوری عملیاتی شده است، کاربران می‌توانند بدون مراجعه به شعب بانک رمز ورود به اپلیکیشن «همراه نوین» را دریافت کنند و از امکانات منحصربه‌فرد این اپلیکیشن جامع بهره‌مند شوند.

روش دریافت غیرحضوری رمز عبور همراه نوین

مشتریان گرامی بانک اقتصادنوین می‌توانند پس از مراجعه به صفحه ویژه همراه نوین در پورتال اطلاع‌رسانی این بانک به نشانی www.enbank.ir/mobile ابتدا این اپلیکیشن را نصب و سپس نسبت به دریافت رمز عبور به‌صورت غیرحضوری از طریق لینک دریافت رمز عبور همراه نوین اقدام نمایند.

همچنین کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره 48031000-021 آماده راهنمایی مشتریان در استفاده از این سامانه و پاسخگویی به سؤالات احتمالی هم‌وطنان عزیز هستند.

گفتنی است اپلیکیشن «همراه نوین» کامل‌ترین خدمات بانکی مبتنی بر کارت و سپرده را بر روی تلفن همراه به مشتریان حقیقی و حقوقی ارائه می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.