طی مراسمی با حضور مدیران و روسای ارشد کارگزاری بانک سامان و دکتر قاسمی مدیریت شرکت آرین فولاد، آقای بهلولی مدیرعامل شرکت مهندسی آمارگاران، خانم‌ها توکلی و خان‌میرزایی از سندیکای صنایع بالادستی اسپانیا (SERCOBE) و جمعی دیگر از مدیران صنایع و سرمایه‌گذاری کشور، شعبه VIP کارگزاری این بانک افتتاح شد.

در این مراسم حمیدرضا مهرآور مدیرعامل کارگزاری بانک سامان و رئیس هیئت‌مدیره کانون کارگزاران ضمن تبیین اهداف راه‌اندازی این شعبه گفتما در شعبه VIP کارگزاری بانک سامان قرار است که با شعار حفظ مشتریان و مشتری مداری با مفاهیم علمی، دانش و تجربه در زمینه‌های ارتباطی، ابزاری، ساختاری و رفتاری با سرعت بخشیدن به رشد و توسعه و همچنین انتقال تجارب به رشد توان رقابتی کارگزاری بانک سامان کمک کنیم.

مهرآور ضمن ابراز خرسندی از افتتاح شعبه‌ای برای ارائه خدمات خاص به مشتریان خاص در کارگزاری بانک سامان و با مدیریت آقای علیرضا تقی زاده به‌عنوان یکی از مدیران پرتلاش و حرفه‌ای این صنعت گفتکارگزاری بانک سامان قدیمی‌ترین شرکت کارگزاری ایران است.

وی با ذکر گوشه‌ای از تاریخچه تأسیس کارگزاری بانک سامان گفتکارگزاری بانک سامان در ابتدا کارگزاری کریشچی بود که در سال 1346 که برای نخستین بار بازار سرمایه خلق شد، با دعوت وزارت اقتصاد وقت فعالان اقتصادی خوش‌نام گرد هم می‌آیند تا اقدام به راه‌اندازی بازار سرمایه نمایند.

وی افزودبعد از گذشت مدتی دستورالعملی صادر شد مبنی بر اینکه کارگزاری‌ها نباید فرد محور بوده و لزوماً باید شرکت باشند، بنابراین برای تبدیل شخصیت حقیقی به حقوقی آقای محمود کریشچی شرکت کارگزاری کریشچی را ثبت کردبعد از انقلاب اسلامی و با تشکیل بانک سامان که آقای محمود کریشچی یکی از اعضای مؤسس آن بود این نیاز احساس شد که باید حتماً یک کارگزاری در بازار سرمایه داشته باشد و بنابراین در سال 1373 انتقال سهام کارگزاری کریشچی به بانک سامان انجام شد و بعدازآن دیگر این شرکت با عنوان کارگزاری بانک سامان و زیرمجموعه بانک سامان به فعالیت ادامه داد.

مهرآور تأکید کردما در کارگزاری بانک سامان سعی کردیم نام بزرگ محمود کریشچی و بانک سامان را در بالاترین مقام حفظ کنیم.

این مقام مسئول بانک سامان در ادامه با اشاره به رتبه‌بندی شرکت‌ها در بازار سرمایه گفتاین رتبه‌بندی صحیح و واقعی نبوده و ما دخالت در این نوع رقابت را دور از مأموریت سازمانی و شأن و جایگاه خود می‌دانیم.

وی تأکید کردما بخش‌های مختلفی در بازار سرمایه‌داریم، در بورس اوراق بهادار، فرابورس و در بازارهای دیگر بورسی فعالیت‌های بسیاری داریم.

به گفته وی شاید ما نخستین کارگزاری باشیم که سعی کرده‌ایم نظارت را به‌صورت بسیار عمیق اجرا کنیمچراکه اعتقادداریم با نظارت بر تمام عملکرد می‌توانیم اصول مشتری مداری و پیشرفت را به‌درستی اجرا کنیم.

وی تأکید کردنظارت و ارتقا عملکرد تک‌تک افراد همکار برای ما اولویت اصلی بوده و ما برای اینکه خدمات بهتری ارائه دهیم به این مهم بسیار توجه کردیم.

این مقام مسئول در کارگزاری بانک سامان ضمن تشریح عملکرد بخش‌های مختلف کارگزاری بانک سامان گفتعلاوه بر تمام پتانسیل‌هایی که در این کارگزاری ایجادشده و وجود دارد مهم‌ترین سرمایه ما این است که ما بانک سامان هستیمما افتخار می‌کنیم که پشتیبان ما بانک سامان است و به همین دلیل سرمایه‌گذاران ما هم می‌توانند با طیب خاطر در کارگزاری بانک سامان فعالیت اقتصادی خود را انجام دهندچراکه این شرکت به‌هیچ‌عنوان فرد محور نیست.

وی ادامه دادبهره‌برداری از امکانات گروه مالی سامان یکی دیگر از امکانات بالقوه این مجموعه است که ما از آن برخوردار هستیمکسانی که در حوزه صادرات فعالیت می‌کنند اگر نیاز به واردکردن یا خارج کردن ارز حاصل از واردات و یا صادرات داشته باشند، ما می‌توانیم به‌راحتی این خدمت را به آن‌ها ارائه دهیم.

مهرآور افزودبا پشتوانه این سرمایه‌ها و همکاران، ما سال 99 را سال بسیار موفقی داشتیم و انشاالله تا پایان سال همین شرایط را ادامه خواهیم داد.

وی در پایان افزوداتفاق مهمی که در آینده نزدیک در این کارگزاری رقم خواهد خورد خبر خوشی است که ما برای ورزش دوستان داریم این خبر بعد از عملیاتی شدن تمام زیرساخت‌ها اعلام خواهد شد.

در ادامه این مراسم  امین‌الرعایا، مدیر توسعه و بازاریابی بانک سامان ضمن اشاره به فلسفه وجودی کارگزاری بانک سامان گفتصنعت کارگزاری و خدمت کردن به سهامداران به سمتی درحرکت است که سرمایه‌گذار و سرمایه‌پذیر هر دو به‌صورت کاملاً ایمن در فضای مورد اعتماد، سرمایه خود را ارتقاء دهند.

به گفته وی ما در این کارگزاری به تلاش کردیم تا فضایی ایجاد کنیم که ضمن ایجاد امنیت و اعتماد در این دو گروه، مجموعه‌ای از سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران وفادار گرد هم آوریماین مهم با تحولات ویژه و تغییرات نوین در نوع خدمات این کارگزاری ممکن شد.

وی در پایان گفتما در حوزه تأمین مالی اقدامات بزرگی در برنامه داریم که درگذر زمان اثرات آن رؤیت خواهد شد.

در پایان مراسم مهندس تقی زاده مدیر شعبه VIP کارگزاری بانک سامان ضمن تقدیر از مهمانان و مدیران حاضر در مراسم گفتسعی ما بر این است که در این شعبه خدمات خاص و ویژه به سهامداران ارائه شود.

وی افزودنگاه کارگزاری بانک سامان طی سال گذشته به سمت دیجیتالی شدن رفت و در این شعبه نیز می‌خواهیم باشگاه مشتریان خاص را برای مشتریان خاص راه‌اندازی کرده و در بهترین مدل اقدام به ارائه خدمات به مشتریان خود بنماییم.