مراحل دریافت درگاه پرداخت اینترنتی آپ
درگاه پرداخت اینترنتی آپ امکان پرداخت آنلاین وجوه مشتریان وبسایتهای فروشگاهی عرضهکننده کالا و خدمات را فراهم میکند. مشتری پس از تکمیل مراحل انتخاب محصول یا خدمت مورد نظر، در مرحله آخر وارد درگاه پرداخت اینترنتی آپ شده و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود شامل شماره کارت، رمز دوم، تاریخ انقضا و کد اعتبارسنجی (CVV2) پرداخت خود را به آسانی انجام میدهد.
مراحل دریافت درگاه پرداخت اینترنتی آپ
مزایای درگاه پرداخت اینترنتی آپ
- ارائه گزارشهای متنوع پرداخت به صورت شخصیسازی شده و آنلاین
- امکان استرداد گروهی مبالغ به خریداران (Refund)
- ارائه خدمات کاملاً رایگان به کلیه پذیرندگان
- ارائه خدمات تسهیم وجوه
- ارسال ایمیل و پیامک نتیجه تراکنش درصورت درخواست کاربر
الزامات دریافت درگاه پرداخت اینترنتی
- اخذ نشان نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی از طریق آدرس www.enamad.ir
- داشتن حساب بانکی نزد یکی از شعب بانکهای عضو شبکه شتاب
- داشتن مدارک هویتی مورد نظر جهت متقاضیان حقیقی و حقوقی
امنیت پرداخت در درگاه اینترنتی
کلیه پرداختهای درگاه پرداخت اینترنتی آپ تحت نظارت بانک مرکزی به صورت کاملاً امن انجام میشود و مشتریان میتوانند با مشاهده عبارت https:// در ابتدای آدرس درگاه پرداخت در کنار قفل سبز رنگ، از اصالت آن اطمینان حاصل کنند.
جهت مشاوره و دریافت درگاه پرداخت اینترنتی آپ، با شماره 021٨٣٣٣٣ یا از طریق پست الکترونیک ipg.doc@asanpardakht.ir تماس بگیرید.