همراه بانک دیجیتال فرآیندی بانک صنعت و معدن (هدف) چیست؟

سامانه جدید همراه بانک دیجیتال فرآیندی بانک صنعت و معدن تهیه گردیده است. این سامانه اولین سامانه بر کانال‌های یکپارچه است.

در راستای پیاده سازی بانکداری باز در بانک صنعت و معدن، سامانه جدید همراه بانک دیجیتال فرآیندی (هدف) تهیه گردید. این سامانه اولین سامانه همراه بانک توسعه داده شده بر کانال‌های یکپارچه است که امکان مشارکت مشتری در فرآیندها را فراهم می‌نماید و باعث ایجاد تجربه‌ای متفاوت برای مشتری می‌گردد.

قابلیت‌های جدید همراه بانک دیجیتال فرآیندی بانک صنعت و معدن

  • سهولت کاربری
  • احراز هویت با داده های بیومتریک
  • رویکرد فرآیند محوردر کانال های یکپارچه
  • قابلیت پشتیبانی از واسط کاربری چند زبانه
  • مستقل بودن تغییرات، بدون نیاز به بروزرسانی

هدف محیطی کاملا متفاوت از همراه بانک قدیم دارد که دارای پویایی بسیاری نسبت به محصول پیشین است. بانک با این محصول قادر خواهد بود آغاز، ادامه یا پایان یک فرایند را به مشتری واگذار کند و یک خدمت جدید را خیلی سریع به دست مشتری برساند یا به‌صورت آنلاین تغییرات خود را در فرایند اعمال کند.

این محصول تمام حالت‌های اجرای فرایندها را پشتیبانی نموده و مشتری را در هر لحظه از جریان فرایندی که اقدام به شروع آن نموده مطلع میگرداند. سامانه هدف با رویکردی نو به سمت بانکداری باز حرکت نموده و امکانی را در اختیار بانک قرار می‌دهد تا ویژگی‌ها یا قابلیت‌هایی را توسعه داده و کسب وکار دلخواه خود را در همراه بانک پیاده‌سازی نماید.

رویکرد فرآیند محور

یکی از بارزترین ویژگی‌های پلتفرم هدف امکان استفاده از فرآیند برای کاربر نهایی روی این اپلیکیشن کاربردی می‌باشد که خود در راستای توسعه بانکداری دیجیتال، بانکداری باز و کاهش مراجعه مشتریان به شعب نقش به سزایی خواهد داشت.

رویکرد کانال های یکپارچه

یکی از مزایای رویکرد کانال‌های یکپارچه یکسان سازی تجربه کاربر می‌باشد که در سامانه هدف سعی شده است چنین رویکردی مد نظر قرار گرفته و همچنین با توجه به رویکرد فرآیند محورخود وضعیت فرآیند و نمایش آنها را نیز دربر داشته باشد.

سهولت کاربری

بانک‌ها و مشتریان آنها همواره خواستار سادگی و سهولت ارائه خدمات روی اپلیکشن‌های گوشی‌های همراه هستند که نیازهای اساسی بانکی خود را در قالب آن انجام دهند، هرچه خدمات پیچیده‌تر و بیشتری روی اپلیکشن‌ها ارائه شود، از جذابیت آن برای کاربران کاسته خواهد شد. سامانه هدف با رعایت سادگی و ارائه خدمات مفید، برای کاربران محبوب و جذابتر شده است.

قابلیت پشتیبانی از واسط کاربری دوجهته

هدف به گونه‌ای طراحی شده است که کاملا با ویژگی‌های طراحی زبان‌های راست به چپ و چپ به راست، وفق‌پذیر است و با تغییر زبان سیستم، کاربر احساس خواهد کرد که سیستم دقیقا برای زبان فعلی طراحی شده است.

 همراه بانک دیجیتال فرآیندی بانک صنعت و معدن

احراز هویت با داده‌های بیومتریک

هدف این امکان را روی گوشی‌های همراه هوشمند، پشتیبانی می‌نماید و به کاربر این امکان را می‌دهد تا از طریق اثرانگشت تایید هویت شود. بدیهی است چنانچه گوشی کاربر قادر به پشتیبانی نباشد احراز هویت کاربر از طریق رمز یکبار مصرف امکان پذیر خواهد بود.

مستقل بودن تغییرات هدف بدون نیاز به بروزرسانی

برخی از ویژگی‌های سامانه هدف برای بالا بردن رضایت کاربران، استقلال به‌وزرسانی نسخه از برخی از تغییرات صورت گرفته روی سرور می‌باشد. تغییراتی نظیر جابجایی منوها و تغییر عناوین.

ثبت نام و فراموشی رمز در سامانه هدف

چنانچه کاربر بانکی رمز عبور و نام کاربری روی سامانه هدف نداشته باشد، این امکان فراهم شده است که تا در صورت داشتن کارت از بانک صنعت و معدن، اقدام به دریافت نام کاربری و رمز جهت ورود به سامانه نماید. برای این منظور 3 مرحله، اطلاعات از کاربر اخذ میگردد تا احراز هویت وی صورت پذیرد:

  • دریافت کد ملی و شماره کارت
  •  ارسال تیکت به شماره موبایل
  •  رمز دوم کارت وCVV2 و تاریخ اعتبار آن

در ادامه کاربر اقدام به تنظیم نام کاربری و تعیین رمز می‌نماید و سپس امکان ورود به سامانه را خواهد داشت. همچنین امکان ثبت نام برای استفاده از سایر کانال‌های مدرن نظیر سامانه سدف و تلفن بانک نیز از طریق سامانه هدف برای کاربر مقدور خواهد بود.
چنانچه کاربری رمز ورود به سامانه هدف خود را فراموش کرده باشد، نیز امکان دریافت رمز خود را روی سامانه دارد. همچنین در صورت فراموشی رمز روی سایر کانال‌ها نظیر سامانه سدف و تلفن بانک، نیز دریافت رمز جدید از طریق سامانه هدف برای کاربر مقدور خواهد بود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.