روش استفاده از سامانه احراز هویت الکترونیکی سجام موسسه اعتباری ملل

سامانه احراز هویت الکترونیکی (غیرحضوری) سجام به منظور تسهیل در فرایند سجامی شدن متقاضیان راه اندازی گردید.

متقاضیان محترم می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز مربوطه، پس از ثبت نام اولیه در سامانه یکپارچه ثبت نام غیرحضوری سجام کارگزاری ملل و یا وبگاه اینترنتی سجام و دریافت کد رهگیری 10 رقمی از سامانه سجام، از طریق سامانه احراز هویت الکترونیکی سجام مربوطه با گوشی تلفن همراه یا سیستم مجهز به دوربین، شماره ملی و شماره تلفن همراه که در سامانه سجام ثبت شده است فرآیند احراز هویت و دریافت کد بورسی را انجام دهند.

گفتنی است که در حال حاضر این سامانه مخصوص اشخاص حقیقی اصیل ایرانی بالای 18 سال می باشد. هر متقاضی تنها سه مرتبه قادر به ثبت اطلاعات در سامانه احراز هویت الکترونیک می باشد.

سامانه احراز هویت الکترونیکی سجام موسسه اعتباری ملل

سامانه احرازهویت الکترونیکی (غیرحضوری) موسسه اعتباری ملل به منظور تسهیل در فرایند سجامی شدن شما مشتریان گرامی راه اندازی گردید. شما می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز مربوطه پس از ثبت نام در سامانه سجام، احراز هویت و از سایر خدمات بازار سرمایه بهره مند شوید.

شرایط اولیه احراز هویت الکترونیک

  • در حال حاضر این سامانه مخصوص اشخاص حقیقی اصیل ایرانی بالای 18 سال می باشد.
  • متقاضی می بایست قبل از احراز هویت در سامانه سجام ثبت نام و کد پیگیری ده رقمی را دریافت کرده باشد. کسانی که کد پیگیری خود را فراموش کرده اند با مراجعه به اینجا می توانند کد خود را بازیابی و در فرایند احرازهویت از آن استفاده کنند.

چند نکته در خصوص سامانه احراز هویت الکترونیک موسسه اعتباری ملل

  • هر متقاضی تنها سه مرتبه قادر به ثبت اطلاعات در سامانه احراز هویت الکترونیک می باشد و درصورتی که به هر دلیلی احراز هویت انجام نشود باید با مراجعه حضوری به مراکز مربوطه اقدام نماید.
  • جهت استفاده بهتر از سامانه، از مرورگر کروم استفاده نمایید.
  • درحال حاضر سامانه احراز هویت الکترونیک موسسه اعتباری ملل از طریق سیستم عامل ios در دسترس نمی باشد.
  • جهت تکمیل فرایند به زمان باقی مانده درج شده در بالای صفحه دقت کنید.

جهت سرعت بیشتر در ثبت اطلاعات و تکمیل فرایند، اطلاعات زیر را پیش از ورود آماده نمایید:

  1. جهت دریافت کد تایید، شماره همراه ثبت شده برای متقاضی در سامانه سجام، هنگام احراز هویت الکترونیک در دسترس باشد.
  2. کد پیگیری ده رقمی سجام که پس از ثبت نام در سجام برایتان پیامک شده است. برای بازیابی این کد باید به اینجا مراجعه نمایید.
  3. شماره سریال کارت ملی؛ این شماره پشت کارت ملی هوشمند (کارت ملی های جدید) درج شده است. درصورتی که کارت ملی جدید ندارید از کد رهگیری درج شده در رسید کارت ملی هوشمند استفاده نمایید.
  4. روی برگه ی سفید و بدون خط خوردگی امضاء و برای عکس گرفتن از آن در مرحله موردنظر، برگه را آماده کنید.
  5. باتوجه به اینکه در مرحله ثبت تصویر نیاز به خواندن متن درج شده در سامانه در مقابل دوربین می باشد، درصورتی که متقاضی سواد خواندن ندارد می تواند در مرحله ضبط فیلم از شخص دیگری پشت دوربین کمک گرفته و متن مربوطه را عینا جلوی دوربین شخصا تکرار نماید.

سامانه احراز هویت الکترونیکی سجام موسسه اعتباری ملل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.